Manwhore | Katy Evans

Saint na pewno nie jest święty...


Rachel Livingstone to młoda i utalentowana dziewczyna, która pragnie spełnić swoje marzenie: pisać jako dziennikarka. Niestety, jej dotychczasowa praca w magazynie Edge jest niepewna ze względu na brak zainteresowania ze strony czytelników. Rachel dostaje specjalne zadanie: musi odkryć sekrety znanego i przystojnego jak diabli Malcolma Sainta. Bogaty biznesmen jest gwiazdą Chicago, a żadna kobieta nie może mu się oprzeć.
Rachel nie ma pojęcia co może wyniknąć z tej znajomości...

Gdzie jest drugi tom?


Manwhore to pierwszy tom nowej erotycznej serii autorstwa Katy Evans, która na swoim koncie ma już ogromny sukces ze swoim innym cyklem - Real. Nie miałam okazji poznać jeszcze tej autorki, lecz gdy nadarzyła się okazja to nie wahałam się ani chwili. Po lekturze Manwhore mam Wam coś do zakomunikowania: o Katy Evans będzie jeszcze bardzo, bardzo głośno.

Powieść Katy Evans można z łatwością przeczytać w kilka godzin. Autorka pisze w niesamowicie lekki sposób, lecz opisy oraz dialogi sprawiają, że czytelnik czuje się jakby był tuż obok bohaterów i towarzyszył im w ich przygodach. Przyznam szczerze, że jest to jedna z najciekawszych książek jakie czytałam w tym roku. Katy Evans z niezwykłą dbałością wplotła również inne wątki, aby cała historia nabrała barw i napięcia. Bestsellery mają w sobie coś wyjątkowego, a Manwhore się do nich zalicza.

Postać Rachel niejeden raz przyprawiła mnie o ból głowy. Postać ta była strasznie infantylna, lecz podziwiałam ją za pragnienie podążania za marzeniami. Malcolm Saint sprawiał wrażenie idealnego, lecz z czasem czytelnik mógł się dowiedzieć co nieco o jego przeszłości i problemach.

Manwhore to intrygująca i pikantna powieść, z którą z pewnością można miło spędzić czas. Katy Evans pokazała się z jak najlepszej strony i udowodniła, że nadal można pisać ciekawe i elektryzujące powieści erotyczne. Wszystkim czytelniczkom, które pragną rozluźnić się i zrelaksować polecam lekturę Manwhore - Malcolmowi Saintowi wręcz nie można się oprzeć!

Ocena: 9/10

Manwhore otrzymałam od Księgarni Tania Książka. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

2 Komentarze