Cel | Elle Kennedy

Miłość potrafi zaskoczyć nas na wiele sposobów...


Sabrina James pragnie trzech rzeczy: dostać się na Harvard, wyrwać się z rodzinnego domu w Bostonie i zarabiać po studiach naprawdę duże pieniądze. Gdy wszystko zaczyna zmierzać w dobrą stronę, na jej drodze staje Tucker. Dziewczyna wplątuje się z nim w przygodę na jedną noc, lecz okazuje się, iż nie może o nim zapomnieć. Tak jak on o niej. Informacja, którą niedługo później otrzymają, przewróci ich życie do góry nogami...

Cel to czwarty i jednocześnie ostatni tom serii Off-Campus autorstwa Elle Kennedy. Po lekturze wspaniałych powieści - Układu, Błędu oraz Podboju - nie mogłam doczekać się, aż w moje ręce wpadnie następna historia o hokeistach z Briar. Tym razem autorka opowiada Sabrinie oraz Tuckerze, którzy mierzą do siebie z łuku kupidyna. Czy jednak będą w stanie ustrzelić obrany sobie cel?

Cel można przeczytać w przerażajÄ…co szybkim tempie. JÄ™zyk Elle Kennedy jest przystÄ™pny i lekki, dlatego lektura bÄ™dzie samÄ… przyjemnoÅ›ciÄ…. Autorka opisuje historiÄ™ z punktu widzenia dwóch głównych bohaterów. Sabrina oraz James wpadajÄ… na siebie przypadkiem i szybko okazuje siÄ™, iż jeden wieczór potrafi momentalnie zmienić ich życie. ZakoÅ„czenie Podboju jest przedstawione w tym tomie dopiero po dwustu stronach. DziÄ™ki temu mamy okazjÄ™ zobaczyć jak rozwijaÅ‚a siÄ™ relacja  głównych bohaterów od samego poczÄ…tku.

Elle Kennedy porusza w swoim utworze wiele wątków. Opisuje brak uczuć ze strony najbliższej rodziny, problemy związane z nałogiem, miłość od pierwszego wejrzenia, pragnienie lepszego życia, studia, plany na przyszłość, cudowną przyjaźń oraz macierzyństwo. Nie brak także przygód słynnych hokeistów oraz informacji odnośnie życia poznanych w poprzednich tomach bohaterów.

Sabrina James była już kiedyś ukazana jako nieczuła i nieprzyjemna osoba. Czwarty tom zmienia jednak tę opinię - za maską przedstawiającą zimny grymas kryje się nieufna i przytłoczona życiem młoda dziewczyna. Szybko dostrzega to Tucker, który pragnie zdobyć zaufanie głównej bohaterki i pokazać jej, iż może polegać na najbliższych osobach. Również on zmienia swoje plany za sprawą Sabriny i podejmuje decyzję, co tak naprawdę chce robić dalej po studiach.

Cel wywoła uśmiech na twarzach i sprawi, iż jesienna chandra Was nie dosięgnie. Elle Kennedy przedstawi Wam historię w stylu Kopciuszka, który zaciekle walczy o swoją przyszłość i przypadkiem spotyka swojego księcia z bajki. Sabrina jest silną bohaterką i potrafi wiele wytrzymać, lecz Tucker pokazuje, iż jego pomoc może wiele zdziałać. Czy opowieść o hokeistach z Briar zakończy się szczęśliwie? Przekonajcie się sami...

Ocena: 9/10

Cel otrzymałam od Wydawnictwa Zysk i S-ka. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

9 Komentarze

  1. Ja już mam na półce 2 pierwsze tomy, więc przygodę czas zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, to już kolejna recenzja tej książki i nie ukrywam, jest ona na mojej liście do przeczytania. Fakt pochłaniania powinien mówić sam za siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się bardzo spodobała ta część ;)
    Szczególnie końcówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakończenie było rzeczywiście świetne!

      Usuń
  4. Cała seria jest moją ulubioną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją również. Autorka szykuje już spin-off serii - nie mogę się już doczekać premiery jej kolejnych książek! :)

      Usuń
  5. Bardzo zachęcająca recenzja i wysoka ocena, ale ja jednak będę musiała odmówić ponieważ to zupełnie nie moje klimaty ;)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń