Jak ująć Diabła | Kerri Maniscalco

W pogoni za sprawiedliwością (i miłością).



Audrey Rose Wadsworth i Thomas Cresswell rozgościli się w głośnym Nowym Jorku. Z niecierpliwością czekali na swoje szczęśliwe zakończenie, lecz... tajemniczy przeciwnik ponownie niszczy ich spokojną codzienność. Dziewczyna musi podjąć wyzwanie i ocalić mieszkańców Stanów Zjednoczonych przed niebezpieczeństwem, lecz tym razem sama może stać się ofiarą w tej nieprzewidywalnej grze. Czy Audrey Rose i Thomas zdołają dopaść groźnego przeciwnika, zanim będzie za późno?

Kerri Maniscalco po raz ostatni ukazuje czytelnikom Audrey Rose Wadsworth i Thomasa Cresswella! Nadszedł czas na zakończenie przygody z ulubionymi bohaterami. Jak ująć Diabła to ostateczna walka ze złem, które tym razem nawiedziło ulice Nowego Jorku. Byłam bardzo ciekawa tożsamości brutalnego przeciwnika, dlatego z niemałymi oczekiwaniami wyruszyłam wraz z bohaterami w pogoń za sprawiedliwością. Czy zdołali oni złapać złoczyńcę?

Kerri Maniscalco posługuje się lekkim i niezwykle opisowym stylem, dzięki któremu z łatwością można wczuć się w losy Audrey Rose i Thomasa. Klimat okazał się fenomenalnie nakreślony - bohaterowie odkrywali sekrety Nowego Jorku, choć odwiedzili także inne miejsce w Stanach Zjednoczonych. Wnikliwe śledztwo i nacisk na elementy kryminalne były bardzo dobrze ukazane. Zakończenie okazało się wybuchowe i jednocześnie wzruszające - nie potrafiłabym wyobrazić sobie lepszego zwieńczenia tej historii!

Jak ująć Diabła znacząco różni się od poprzednich tomów. Mam wrażenie, iż Kerri Maniscalco postawiła na wyeksponowanie motywów społecznych i relacji miłosnej głównych bohaterów. Przyznam szczerze, iż był to strzał w dziesiątkę - czytelnicy będą mogli poczuć skrajne emocje towarzyszące problematycznym sytuacjom czy trudnym dylematom. Rozgrywający się w tle wątek zbrodni wciąż potrafił jednak zaskoczyć krwawymi szczegółami i dość niepokojącymi wskazówkami. Myślę, iż czytelnicy docenią nietuzinkowe rozwiązania wykorzystanych w tym tomie elementów.

Bohaterowie okazali się barwni i ucieszyło mnie, iż autorka pokazała ich osobowości z zupełnie innej perspektywy. Audrey Rose oraz Thomas zostali zmuszeni do podjęcia bardzo trudnych decyzji, a przeciwności losu oraz pewne społeczne przeszkody wystawiły ich relację na ostateczną próbę. Kibicowałam im w niełatwym śledztwie, ale także ze wzruszeniem obserwowałam partnerską relację. Oby więcej takich historii romantycznych!

Jak ująć Diabła to fenomenalne i wybuchowe zwieńczenie przygód Audrey Rose i Thomasa. Kerri Maniscalco do ostatniej strony nie ujawniła tożsamości mrocznego przeciwnika i zaprezentowała pełne zwrotów akcji krwawe śledztwo, od którego nie sposób się oderwać. Fani twórczości autorki i czytelnicy poszukujący wspaniałej historii z intrygującymi tajemnicami, barwnymi bohaterami oraz mrocznym klimatem powinni śmiało zapoznać się z tą serią. Czy jesteście gotowi rozwiązać zagadkę, zanim tytułowy wróg ostatecznie zakończy tę rozgrywkę?

Ocena: 10/10

Jak ująć Diabła otrzymałam od Wydawnictwa MustRead. Bardzo dziękuję!
-współpraca reklamowa-


Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. Mam tę serię w domu na regale, jednak jak na razie sukcesywnie dokańczam te serie, które już mam zaczęte, a po tę sięgnę jak uporam się przynajmniej z częścią tego co już mam rozgrzebane.

    OdpowiedzUsuń