PRZEDPREMIEROWO: Słuchaj swojego serca | Kasie West

 To nie moja sprawa!


PREMIERA 1 SIERPNIA!


Kate jest idealnym wzorem samotniczki: nie znosi ludzi, uwielbia prywatność i woli spędzać czas na środku jeziora niż szaleć ze znajomymi. Gdy zostaje wybrana na prowadzącą podkastu dla nastolatków, spełnia się jej najgorszy koszmar. Ona ma odbierać telefony i udzielać porad na antenie innym? Dobry żart! Dziewczyna wkrótce przyzwyczaja się do swojej nowej roli i powoli uświadamia, iż miło jest pomagać innym rozwiązywać problemy. Gorzej, gdy nie masz rady na to, jak rozwiązać własne... Szczególnie, gdy podoba ci się chłopak najlepszej przyjaciółki!

Idealnego lata nie sposób spędzić bez przeczytania chociaż jednej książki Kasie West. Słuchaj swojego serca to dziesiąta napisana przez autorkę powieść. Liczyłam na słodką historię o dziewczynie prowadzącej podkast z poradami. Jak udała się moja wyprawa do Lakesprings?

Kasie West ma świetny styl pisania. Jej książki pochłania się z nieskrywaną przyjemnością w parę godzin. Po zakończeniu lektury jej najnowszej powieści, żałowałam, że tak szybko musiałam rozstać się z bohaterami utworu. Historia jest niezwykle urocza, wywołuje wiele pozytywnych emocji, lecz także omawia aktualne tematy zaprzątające głowy młodzieży XXI wieku. Będzie mnóstwo zabawy, morze problemów, wspaniałe chwile spędzone z najbliższymi, ale także chwila refleksji. Jeśli pragniecie lekkiej książki z delikatnym wątkiem romantycznym w tle to Słuchaj swojego serca będzie odpowiednim wyborem!

W powieści pojawia się wiele wątków. Kate doradzając swoim słuchaczom pomoże z różnorodnymi problemami: nieodwzajemnioną miłością, konfliktami z rodzicami, nieporozumieniami z przyjaciółmi, trudnościami w nauce czy gnębieniem przez swoich rówieśników. Sama jednak będzie musiała zmierzyć się z własnymi dylematami, na które nie otrzymała sprawdzonej rady. Główna bohaterka spróbuje zapomnieć o poprzedniej miłości, pomóc najlepszej przyjaciółce w zdobyciu chłopaka oraz rozwiązać problemy swoich najbliższych. Nic jednak nie stanie na drodze miłości, która w niespodziewanym momencie potrafi zaatakować swoją ofiarę. Co okaże się dla niej ważniejsze - długotrwała przyjaźń czy upragniona miłość?

Pokochałam bohaterów tej książki! Kate jest postacią nieśmiałą i skrytą, która zdecydowanie bardziej preferuje samotność. Prowadzenie podkastu jest dla niej wyzwaniem - sprawdzeniem się w nieznanej wcześniej roli. Jej sarkastyczny sposób bycia nadawał powieści interesującego charakteru. Diego zdobył moje serce od razu. Mogłabym o nim czytać godzinami. Alana również wyróżniała się na tle wszystkich, a Frank dodawał postaciom kłopotów gdziekolwiek się znalazł. Na uwagę zdecydowanie zasługuje cała rodzina Kate, która stanowiła tło opowiadanej historii - ich bliskie relacje nieraz mnie wzruszyły.

Słuchaj swojego serca będzie idealną lekturą na letnie upalne dni spędzone na leżaku. Kasie West z niesamowitym humorem, odpowiednią dozą sarkazmu i szczyptą słodkości przeniesie Was do Lakesprings na wymarzone wakacje. Fani twórczości tej autorki nie muszą się martwić - ta powieść również rozczuli Wasze serca i wywoła uśmiechy na twarzach. Szukacie porady? Nie wiecie co zrobić? Kate z niecierpliwością czeka na Wasz telefon, aby powiedzieć parę słów od serca!

Ocena: 10/10

Słuchaj swojego serca otrzymałam przedpremierowo od Wydawnictwa Feeria. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

11 Komentarze

  1. Tak się cieszę, że i Tobie przypadła do gustu! Ja zarwałam dla niej dzisiejszą noc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla książek Kasie West zdecydowanie warto zarwać niejedną noc. Z niecierpliwością czekam na jej kolejne powieści :)

      Usuń
  2. Po książki pani West sięgam w ciemno więc z pewnością i ten tytuł bliżej poznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ta powieść przypadnie Tobie do gustu! :)

      Usuń
  3. Brzmi naprawdę fajnie! Jak dobra powieść na lato, która będzie dobra do poczytania w trakcie wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wreszcie sięgnąć po jakąś książkę tej autorki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Słuchaj swojego serca'' będzie świetną powieścią, ale polecam również ''Chłopaka na zastępstwo'' i ''P.S. I like you'' - wywołują uśmiech na twarzy!

      Usuń
  5. Ależ wnikliwa recenzja. Cieszę się, że książka tak Cię usatysfakcjonowała, bo za kilka dni się za nią zabieram i liczę na podobne wrażenia. A proza tej autorki bywa dla mnie zmienna. Przeczytałam wszystkie wydane dotąd w Polsce powieści Kasie West i podczas gdy jedne mi się podobały, inne potrafiły rozczarować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobną sytuację z książkami tej autorki - niektóre lektury były świetne, a inne rzeczywiście przynosiły zawód. Całe szczęście, że ''Słuchaj swojego serca'' jest czarującą powieścią - mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu. Życzę miłej lektury!

      Usuń
  6. Mam ją w planach, ale nie wiem kiedy uda mi się ją przeczytać. Książek Kasie West nie mogę sobie odmówić! :)
    weronikarecenzuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń