English Matters, Detusch Aktuell | Marzec-Kwiecień 2018

Kolejna porcja językowych smakołyków!



ENGLISH MATTERS


Najnowszy numer English Matters ponownie ofiaruje czytelnikom wiele ciekawych informacji. Co takiego znajdziecie w środku?
  • Okładkowy artykuł już na samym początku przyciągnął moją uwagę. Prince Harry and his American Dream przedstawia krótko rozwój relacji pomiędzy księciem Harrym a Meghan Markle oraz ich plany dotyczące ślubu. Do tego wydarzenia nie pozostało wiele czasu - jeszcze dwa miesiące!
  • W dziale People and Lifestyle również interesujący artykuł przybliżający postać Thomasa Jeffersona. Tekst ukazuje jego ciemną stronę, o której niedawno się dowiedziano...
  • Especially or Specially? to artykuł, który wyjaśnia niewielką różnicę pomiędzy tymi dwoma wyrazami oraz mówi o tym, kiedy najlepiej ich używać. Na następnej stronie czytelnicy magazynu znajdą również parę ćwiczeń dotyczących tych dwóch słówek.
  • Na sam koniec interesujący artykuł, który ukazuje drugą stronę znanej serii o Harrym Potterze. When Barry meets Harry przedstawia humorystyczne książki o Barrym, który ma zupełnie inny charakter niż Harry...
English Matters zaskakuje pozytywnie i przedstawia najnowsze nowinki ze świata w języku angielskim. Jestem bardzo zadowolona z lektury tego magazynu - za każdym razem znajduję coś dla siebie i jednocześnie łączę zabawę z nauką. Słówka można pobrać ze strony magazynu, a niektóre artykuły odsłuchać w formacie MP3. Rozpocznijcie swoją przygodę z językiem angielskim z English Matters!

Ocena: 10/10


DEUTSCH AKTUELL


Najnowszy numer Deutsch Aktuell jest utrzymany w tematyce książkowej. Szybko zabrałam się za lekturę magazynu...
  • Na sam początek polecam przyjrzeć się bliżej In der Kurze liegt die Wurze oraz Film | Buch | CD. Dla zainteresowanych ciekawa strona z najważniejszymi wydarzeniami w Kalenderblatt.
  • W dziale Gesellschaft czytelnicy znajdą interesujący tekst dotyczący książek papierowych oraz E-booków. Ja nadal jestem zwolenniczką tradycyjnego czytania, choć ostatnio zdarza mi się sięgać po elektroniczne wydania.
  • Ich lese, du liest, wir alle sollten lesen to tekst dotyczący słownictwa oraz zwrotów w tematyce książkowej. Artykuł szczególnie przydatny dla fanów czytania - następnym razem można pochwalić się ciekawymi zwrotami podczas konwersacji.
  • W dziale Gramatik znajduje się tekst Die schwache Deklination der Substantive, czyli zwięzły i niezwykle interesujący artykuł dotyczący deklinacji słabej rzeczowników. Na następnej stronie pojawiają się ćwiczenia (podobnie jak w English Matters)!
Deutsch Akutell ponownie zapewnił mi niezwykłą rozrywką. Z magazynu można wynieść przydatne słownictwo oraz zwroty, a także wiele się dowiedzieć na różne tematy. Nie mogę doczekać się kolejnego numeru - mam nadzieję, że będzie równie dobry!

Ocena: 10/10


English Matters i Deutsch Akutell otrzymałam od Wydawnictwa Colorful Media. Bardzo dziękuję!
 

Prześlij komentarz

1 Komentarze