Wiatr. Taniec spadajÄ…cych gwiazd | Miriam Dubini

Wiatr. Jedno szczęśliwe słowo w naszych sercach.


Greta nie wie co robić. Jej szczęście legnie w gruzach. Nagłe znalezisko sprawia, iż świat Grety obraca się o 180 stopni. Dziewczyna postanawia wyruszyć, aby rozwiać demony przeszłości, które dręczyły ją od dawna.
Anselmo próbuje zdecydować co jest ważniejsze - wstÄ™gi na niebie czy Greta. Decyzja nie jest Å‚atwa, a wiatr tym razem mu nie pomoże...
 
Nie mogłam uwierzyć, że to już koniec. Koniec Grety. Koniec Anselma. Koniec magicznych wstęg na niebie. Spadające gwiazdy zatańczyły już swój taniec...
 
Taniec spadających gwiazd to ostatni tom przygód Grety i Anselma autorstwa Miriam Dubini. W tym tomie autorka również mnie pozytywnie zaskoczyła. W poetyckim, a jednocześnie prostym języku autorka ukazała problemy, z którymi boryka się dzisiejsza młodzież.
Postacie były barwne i dobrze wykreowane. Bardzo łatwo się do nich przywiązałam i gdy przewracałam ostatnie strony Wiatru czułam pewnego rodzaju smutek i tęsknotę za Anselmem i Gretą.
 
Taniec spadających gwiazd to bardzo dobre zwieńczenie trylogii Miriam Dubini. Jest to powieść lekka i przyjemna, skierowana do młodzieży. Ja miło wspominam całą serię Miriam Dubini i z miłą chęcią sięgnę po jej kolejne literackie utwory.
 
Ocena: 7/10
 
Za możliwośc poznania ''Tańca spadających gwiazd'' dziękuję bardzo Wydawnictwu Dreams!

 
 

Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. Nie słyszałam o tej trylogii,ale jeśli nadarzy się okazja to przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi ciÄ…gle nie po drodze do serii ;)

    OdpowiedzUsuń