Szeptem | Becca Fitzpatrick

O niektórych sprawach mówi się tylko szeptem...


Trener McConaugh zmienia miejsca uczniów pod koniec semestru. Nora siada obok przystojnego i tajemiczego chłopaka o imieniu Patch. Dziewczyna nie zdaje sobie sprawy z tajemnic, które on skrywa i coraz bardziej zaintrygowana, próbuje go poznać. Pomiędzy dwójką młodych ludzi rodzi się uczucie. Czy miłość przetrwa pomimo przeciwności losu?

Szeptem to bestsellerowy pierwszy tom serii o upadłych aniołach autorstwa Becci Fitzpatrick. Powieść ta zwróciła moją uwagę już dawno temu, a ja zaciekawiona historią Nory i tajemnicami Patcha, postanowiłam w końcu po nią sięgnąć. Czy autorce udało się mnie zaskoczyć?

Powieść jest napisana lekkim, młodzieżowym językiem. Znajdziemy tam ciekawe opisy, pełne ironii dialogi oraz zaskakujące zwroty akcji. Becca Fitzpatrick potrafi zainteresować czytelnika i sprawić, że nie oderwie się od lektury nawet na minutę. Ja jestem bardzo pozytywnie zaskoczona przedstawieniem głównych wątków.

„-To, że mnie prowokujesz. -Powiedz jeszcze raz: „prowokujesz". ProwokujÄ…co ukÅ‚adasz przy tym usta.”


Główna bohaterka była momentami irytująca, lecz przypadła mi do gustu. Nora wyróżniała się wielką odwagą i lojalnością, a także inteligencją. Patch był natomiast bohaterem, którego ciężko jest mi ocenić. Jego charakter nie przypadł mi do końca do gustu, lecz w trakcie historii przeszedł wielką metamorfozę i zmienił się na lepsze.

Szeptem to ciekawa powieść, która z pewnością umili Wam czas. Od historii Nory praktycznie nie sposób się oderwać. Czytelnicy, którzy szukają ciekawej powieści młodzieżowej z paranormalnym wątkiem w tle, powinni sięgnąć po utwór Becci Fitzpatrick. Ja jestem zadowolona z mojej przygody z tym utworem i nie mogę się już doczekać kolejnego tomu. Mam nadzieję, że będzie równie dobry!

Ocena: 8/10