Fragile Heart | Mona Kasten

Czy złamane serce można poskładać?


Rosie cierpliwie czekała na Bestię, lecz minęły miesiące, a kontakt się urwał. Dziewczyna pogodziła się z utratą jednej z wyjątkowych osób w swoim życiu, lecz jednocześnie nie potrafi uleczyć złamanego serca. Adam wychodzi z odwyku, lecz obawia się reakcji najbliższych osób. Odwołana trasa, zaniedbanie przyjaźni z Rosie i oczekiwania fanów sprawiają, iż unika konfrontacji. Wkrótce zostanie jednak zmuszony do ułożenia życia na nowo. Czy może liczyć na to, iż Rosie ponownie otworzy przed nim swoje serce?

Mona Kasten zachwyciła mnie w Lonely Heart, dlatego z niecierpliwością czekałam na kontynuację tej wspaniałej opowieści. Fragile Heart przedstawia dalsze losy Rosie i Adama, którzy muszą zmierzyć się z kolejnymi demonami oraz komplikacjami. Byłam podekscytowana wizją ponownego spotkania z ulubionymi bohaterami, dlatego szybko rozpoczęłam lekturę. Czy zwieńczenie okazało się równie emocjonalne?

Powieści Mony Kasten dosłownie pochłaniają czytelnika. Nie potrafiłam oderwać się od tej historii, dlatego cały dzień spędziłam z Rosie oraz Adamem. Styl autorki jest młodzieżowy i przystępny, a opisy zawierają wszystkie potrzebne szczegóły. Drugi tom został podzielony na dwie odrębne narracje, dzięki czemu czytelnicy będą mogli zapoznać się z refleksjami bohaterów. Warto pamiętać, iż w utworze obecne są sceny erotyczne, ale także poważne tematy dotyczące napaści seksualnej, depresji czy uzależnienia od używek.

Fragile Heart kontynuuje losy znanych bohaterów, ale jednocześnie rozwija kolejne interesujące wątki. Mona Kasten w delikatny sposób przedstawiła tematy dotyczące odwyku, próby ułożenia życia na nowo, ale także terapii. W drugim tomie Rosie odegrała znaczącą rolę - dziewczyna mierzyła się z nienawiścią ze strony fanów zespołu Scarlet Luck, starała się odbudować relacje z ważnymi dla niej osobami i próbowała odkryć na nowo miłość do tworzenia wyjątkowych treści dla swoich obserwatorów. Mam jedynie wrażenie, iż zakończenie utworu zostało potraktowane po macoszemu - zabrakło mi spokojnego zwieńczenia wszystkich wątków.

Bardzo pozytywnie odebrałam postaci w tym tomie. Autorka w dokładny sposób ukazała przemianę i rozwój Adama i Rosie. Na ich ścieżce pojawiły się nowe komplikacje, lecz w mądry sposób przedstawiono próbę ich rozwiązania. Ucieszyła mnie zdrowa komunikacja między głównymi bohaterami oraz ich nacisk na wyrażanie zgody, uczucia i szczerość w relacji. Bardzo pozytywnie odebrałam także fragmenty dotyczące zespołu Scarlet Luck.

Fragile Heart złamie Wasze serca, a następnie złoży je na nowo. Mona Kasten w niezwykle delikatny i emocjonalny sposób zaprezentowała losy bohaterów, którzy musieli zmierzyć się z licznymi problemami. Fani pierwszego tomu oraz czytelnicy poszukujący emocjonalnej lektury z interesującymi motywami powinni śmiało zapoznać się z losami Rosie i Adama. Czy jesteście gotowi wybrać się na ostatni występ Scarlet Luck?

Ocena: 8/10

Fragile Heart otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar. Bardzo dziękuję!
-współpraca reklamowa-


Prześlij komentarz

0 Komentarze