Podróż nieślubna | Christina Lauren

Szalone wieczory z nieprawdziwym mężem.


Ślub Ami miał być wyjątkową i zapadającą w pamięć chwilą. Niestety, goście rozchorowali się po zjedzeniu owoców morza z bufetu, a jedyne osoby, które zdołały uniknąć nieprzyjemności, są śmiertelnymi wrogami. Ami proponuje siostrze, aby zakopała topór wojenny i udała się w podróż poślubną z Ethanem, bratem pana młodego. Olive zgadza się wyruszyć na niezapomnianą wycieczkę na Maui i ignorować obecność fałszywego małżonka przez całe dziesięć dni. Szybko się jednak okazuje, że udawanie miłości do wroga nie jest tak złe, jak mogłoby się to wydawać. Czy jednak Olive nie popełnia największego błędu ufając mu?

Christina Lauren to duet, po który sięgam w ciemno. Autorki zaskoczyły mnie wielokrotnie, gdy zagłębiałam się w porywających romantycznych opowieściach. Podróż nieślubna to nieco inna powieść, pełna komicznych sytuacji i walki wrogów. Olive oraz Ethan postanawiają udawać małżeństwo, choć w niczym się nie zgadzają. Czy zdołają rozkoszować się podróżą na Maui w swoim towarzystwie?

Powieść przeczytałam w jeden dzień - nie potrafiłam oderwać się od historii Olive i Ethana. Autorki zabierają czytelników w niesamowitą i zwariowaną przygodę, która będzie miała niezwykłe konsekwencje. Pierwsze rozdziały są spokojne i dopiero wprowadzają czytelnika w świat nieślubnych potyczek głównych bohaterów. Szybko można się jednak przekonać, iż z niezwykłą przyjemnością obserwuje się konfrontacje Olive oraz Ethana, którzy są na siebie skazani od początku aż do końca podróży. Autorki ponownie tworzą kipiący emocjami romans, a z erotyki korzystają z umiarem. Zakończenie jest satysfakcjonujące i wywołuje mnóstwo uczuć w sercu, a szczególnie pragnienie, aby ta historia trwała trochę dłużej.

Podróż nieślubna porusza wiele różnorodnych motywów. Głównym elementem utworu jest rozwijające się uczucie między Olive a Ethanem, którzy szybko dostrzegają, iż nie muszą być największymi wrogami. Ich rozmowy prowadzą do zaskakujących odkryć w kwestii najbliższej rodziny, co stawia ich w niełatwej i niezręcznej sytuacji. Autorki wykorzystują w utworze wątki dotyczące relacji rodzinnych, zdrad, romansów, kłamstw i oszustw, ale także akceptowania siebie i doceniania małych radości w życiu.

Olive jest cudowną główną bohaterką, która momentalnie wywołuje sympatię czytelnika. Kobieta jest zdecydowana i pewna siebie, choć ma swoje problemy i kompleksy, które próbuje przezwyciężyć. Ethan przypadł mi do gustu nieco mniej - był irytujący szczególnie w ostatnich rozdziałach powieści. Myślę, że na uwagę zasługuje również Ami, siostra Olive, która zarażała swoją pozytywną energią.

Podróż nieślubna to przeurocza i pełna humoru komedia romantyczna w sam raz na upalne lato. Christina Lauren ponownie zabiera czytelników w szaloną i niezwykle romantyczną podróż. Losy Olive oraz Ethana wywołają w Waszych sercach mnóstwo różnorodnych emocji, które nie znikną nawet po zakończeniu lektury. To jedna z tych powieści, od których nie sposób się oderwać i o których nie można zapomnieć. Pakujcie walizki i zabierajcie swój najseksowniejszy strój kąpielowy - tropikalna podróż nieślubna już na Was czeka!

Ocena: 7/10


Podróż nieślubną otrzymałam od Wydawnictwa Poradnia K. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

6 Komentarze

  1. O, zaskoczyłaś mnie - nie wiedziałam, iż za książką kryje się duet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to dwie autorki - Lauren Billings i Christina Hobbs :)

      Usuń
  2. Czasami lubię sięgnąć po coś lekkiego i odprężającego, a że ten tytuł zainteresował mnie jeszcze kiedy nie wiedziałam o polskiej premierze, to na pewno sięgnę po niego w końcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, można się z nim świetnie bawić :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podobała! Gdy już zaczęłam czytać, nie mogłam się oderwać :D

    OdpowiedzUsuń