Ryzyko | Elle Kennedy

Udawana randka zmienia siÄ™ w prawdziwÄ….


Brenna jest świadoma, iż otrzymanie stażu w branży dziennikarstwa sportowego graniczy z cudem. Dziewczyna postanawia jednak użyć wszystkich dostępnych sposobów, aby otrzymać stanowisko. Nawet, jeśli wiąże się to z podpisaniem paktu z diabłem. Brenna wykorzystuje taką szansę, gdy prosi Jake'a Connelly'ego o przysługę. Nieziemsko przystojny i arogancki napastnik Harvardu postanawia zgodzić się na warunki Brenny pod jednym warunkiem - za każdą udawaną randkę oczekuje prawdziwej...

Elle Kennedy potrafi pisać o związkach damsko-męskich jak nikt inny. Pościg nie zachwycił mnie jak poprzednie powieści autorki, lecz postanowiłam dać szansę drugiemu tomowi nowej serii. Tym razem czytelnicy będą mogli przyjrzeć się bliżej rozwijającej się relacji Brenny i Jake'a, którzy decydują się na zawarcie umowy. Czy jednak ich związek może przetrwać, gdy obydwoje należą do wrogich obozów?

Elle Kennedy ma niezwykle lekki styl, dzięki któremu można bardzo szybko wciągnąć się w opisywaną historię. Nietrudno o szybsze bicie serca, gdyż autorka ukazuje zabawne i jednocześnie przepełnione namiętnością konfrontacje głównych bohaterów. W Ryzyku nie znajdziecie drętwych dialogów, nienaturalnych scen erotycznych czy schematycznych wątków. Klimat jest niesamowity i utrzymuje się do samego końca.

Ryzyko to historia wielowątkowa. Autorka nie skupia się jedynie na ukazaniu relacji Brenny i Jake'a, ale zwraca uwagę na ich osobiste problemy oraz wątki pobocznych postaci. Hokej zajmuje w sercach głównych bohaterów wyjątkowe miejsce i jest to dla nich ważny element życia. Elle Kennedy przedstawia problemy związane z podjęciem się sportowej kariery, ale także podkreśla problematyczną obecność seksizmu i uprzedzeń. Bardzo przypadło mi do gustu, iż niektóre rozdziały ukazywały życie pobocznych postaci - również tych, których autorka ukazała w poprzednich powieściach.

Bardzo polubiłam głównych bohaterów Ryzyka. Brenna pragnie zająć się w przyszłości dziennikarstwem sportowym, a Jake marzy o zawodowej karierze jako hokeista. Ich relacja jest jednak skomplikowana, ponieważ muszą mierzyć się z uprzedzeniami przyjaciół oraz własnymi kłopotami. Brenna ukrywa znajomość z zawodnikiem Harvardu w tajemnicy, gdyż nie chce zranić ojca - trenera wrogiej drużyny - oraz swoich przyjaciół. Jake obawia się miłości, gdyż nigdy nie związał się z nikim na poważnie.

Ryzyko zawiera to, co najlepsze ze swojego gatunku - ognisty romans, odrobinę ironii i dużą dozę ludzkich przeżyć. Elle Kennedy powraca na właściwe tory w drugim tomie nowej serii i udowadnia, iż wciąż potrafi poruszyć serca czytelników. Historia Brenny i Jake'a przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Ta powieść idealnie sprawdzi się jako lektura na wiosenne wieczory!

Ocena: 10/10

Ryzyko otrzymałam od Wydawnictwa Zysk i S-ka. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

4 Komentarze

  1. Nie mój ulubiony gatunek, ale może kiedyś ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam książki Elle Kennedy więc cieszę, że i ta była bardzo dobra, i mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytać w najbliższej przyszłości. ;))

    OdpowiedzUsuń