PRZEDPREMIEROWO: Sznurek | Adam Lang

Poszukiwanie prawdziwej miłości.


PREMIERA 17 SIERPNIA!


Krystian jest zwyczajnym chłopakiem ze wsi. Ma przyjaciół, szuka prawdziwej miłości, zmaga się z brakiem uczuć ze strony swoich najbliższych i marzy o nadchodzącej przyszłości. Wszystko zmienia się w Warszawie, gdzie poznaje Sonię - czarującą pannę, która od samego początku dała mu do zrozumienia, że go lubi. Jest jednak problem - to dziewczyna Konrada, przyjaciela Krystiana. Co zrobić w obliczu tak wielu dylematów?

Sznurek to trzecia książka Adama Langa, która swoją premierę będzie mieć siedemnastego sierpnia. Jego ostatnie dwie powieści - Klucze oraz Nagroda pocieszenia - wywołały wiele pozytywnych wrażeń u polskich czytelników. Ja również byłam ciekawa jego następnej książki, dlatego sięgnęłam po Sznurek. Czy ta historia również mną zawładnęła?

Bardzo ciężko czytało mi się ten utwór. Adam Lang opisywał wszystko w rzetelny sposób, lecz momentami taki zabieg potrafił bardzo znużyć czytelnika. Czytelnicy mogą liczyć na dużą ilość wątków. Bohater będzie musiał zmierzyć się z trudną miłością, brakiem szacunku ze strony swoich najbliższych czy nękaniem ze strony kolegów. Adam Lang przedstawia te problemy z odpowiednią dozą humoru.

Bohaterowie w tej powieści nie zdobyli mojego serca. Wielokrotnie zachowywali się infantylnie i postępowali nielogicznie. Ich decyzje podejmowane pod wpływem chwili nie kończyły się momentami zbyt dobrze.

Sznurek to brutalnie szczera lektura, która przedstawia kontrasty pomiędzy nastolatkami pochodzącymi ze wsi a z miasta. Adam Lang nie owija w bawełnę i z przytupem opowiada historię Krystiana. Myślę, że fani poprzednich utworów tego autora nie muszą się obawiać ogromnego zawodu. Czy Krystian spełni swoje najskrytsze marzenia?

Ocena: 4/10

Sznurek otrzymałam przedpremierowo od Wydawnictwa Literackie. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. Ocena dość niska a fabuła książki wydaje się nawet interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Sznurek'' to lekka lektura, idealna na lato. Poprzednie powieści autora były według mnie lepsze. Zachęcam, aby zapoznać się z twórczością Adama Langa - mam nadzieję, że jego utwory przypadną Tobie do gustu :)

      Usuń