Dziewczyna z dzielnicy cudów | Aneta Jadowska

Nikita zmienia świat!


Nikita to wyszkolona i niebezpieczna kobieta należąca do Zakonu, którego szefem jest jej matka. Córka zabójczyni i szaleńca to mieszanka wybuchowa, na którą warto uważać. Jest niczym modliszka. Pewnego dnia, Nikicie zostaje przydzielony partner o imieniu Robin. Mężczyzna nie zdaje sobie sprawy z przeszłości Nikity. Obydwoje mają zająć się niebezpieczną sprawą...

Dziewczyna z dzielnicy cudów to moje pierwsze spotkanie z twórczością Anety Jadowskiej, która na swoim koncie ma już wiele ciekawych i uwielbianych powieści, między innymi serię o Dorze Wilk. Z wielką ekscytacją sięgnęłam po jej najnowszą powieść o Nikicie, czyli uzbrojonej po zęby, wyszkolonej kobiecie. Czy autorka zafascynowała mnie i dołączyłam do grupy jej fanów?

Dziewczyna z dzielnicy cudów ma swoje lepsze i gorsze momenty. Niejeden raz wynudziłam się podczas bardzo długich wywodów głównej bohaterki, co zdecydowanie nie było zaletą tego utworu. Aneta Jadowska pisze jednakże bardzo lekko i potrafi zainteresować czytelnika akcją powieści, dlatego jej książkę czyta się z nieskrywaną przyjemnością.

Nikita to cudownie wykreowana postać, którą z łatwością można polubić. Dzielna, odważna i z ciętym językiem dąży do obranego sobie celu. Bohaterowie są w tej powieści największym plusem, ponieważ - jak się sami przekonacie - są obłędnie stworzeni!

Po lekturze Dziewczyny z dzielnicy cudów nie mogę się doczekać dalszych przygód Nikity i Robina. Pokochałam oraz jednocześnie znienawidziłam autorkę za zwroty akcji, które szokowały i zaskakiwały mnie w prawie każdym rozdziale. Czytelników czeka naprawdę wyśmienita przygoda - nie zawiedziecie się!

Dziewczyna z dzielnicy cudów to nietuzinkowa powieść, która porwie Was do brutalnego i niebezpiecznego Warsu oraz Sawy, gdzie będziecie mogli poznać mroczną stronę świata. Aneta Jadowska potrafi jak nikt inny zaintrygować czytelnika i poprowadzić akcję w nieprzewidywalny sposób, dlatego przyszykujcie się na jazdę bez trzymanki. Będzie ostro!

Ocena: 7/10

Dziewczynę z dzielnicy cudów otrzymałam od Wydawnictwa SQN. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

3 Komentarze