Wendeta | Lisa Harris


Łowca Aniołków powraca.

Nikki Boyd od lat próbuje dorwać porywacza swojej siostry - niestety, bez powodzenia. Gdy  podczas wolnego dnia dziewczyna otrzymuje sprawę dotyczącą porwania nastoletniej dziewczyny, wszystko się zmienia. Zdjęcie zrobione polaroidem sugeruje jej, iż Łowca Aniołków powrócił. Aktualna sprawa łączy się z prywatnymi problemami Nikki. Czy jednak zdąży znaleźć dziewczynę na czas?

Nie byłam w stu procentach przekonana do Wendety. Lisa Harris jest autorką wielu bestsellerowych i nagradzanych powieści. Postanowiłam spróbować szczęścia i sięgnęłam po Wendetę pełna nadziei na pozytywne odczucia. Czy historia Nikki Boyd wbiła mnie w fotel?

Powieść Lisy Harris można przeczytać naprawdę szybko. Lekki i przyjemny język ułatwia lekturę. Historia Nikki jest naprawdę ciekawa i każdy rozdział przynosi nowe odpowiedzi, wskazówki oraz tajemnice, które bohaterka próbuje złożyć w logiczną całość. Zakończenie zapowiada, iż to nie będzie koniec - przed naszą odważną postacią jeszcze wiele spraw do rozwiązania!

Lisa Harris rozwija w swojej powieści wiele wątków, które wiążą się z kryminalną sprawą. Czytelnicy znajdą w utworze rodzinne relacje, siłę przyjaźni, ogrom straty, podnoszącą na duchu obecność Boga czy trudne decyzje, które mogą kosztować życie.

Nikki Boyd jest bohaterką, którą polubiłam. Bardzo często kierowała się emocjami, lecz nie przeszkadzały one w szukaniu porywacza - wręcz przeciwnie. Dzięki osobistemu doświadczeniu, Nikki miała możliwość nowego spojrzenia na sprawę.

Wendeta porwie Was w pełen tajemnic świat, z którego nie sposób będzie się uwolnić. Lisa Harris potrafi zapewnić dreszczyk emocji i okrzyki zaskoczenia. Historia Nikki Boyd jest niezwykle wciągająca i interesująco napisana. Masz 48 godzin na znalezienie porwanej dziewczyny. Czy przyjmujesz wyzwanie?

Ocena: 8/10
Wendetę otrzymałam od Wydawnictwa Dreams. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

1 Komentarze