Sekrety zwierząt. Złap trop i podążaj za śladami | Fleur Daugey

Na tropie zwierząt!

Pijawka ma 300 zębów. Najszybszy człowiek na świecie nigdy nie będzie szybszy od kota. Tarantula może przez dwa lata nic nie jeść. Świat zwierząt co chwilę nas zaskakuje i okazuje się, iż skrywa jeszcze wiele tajemnic przed ludźmi. Wybierzcie się w podróż dookoła świata, aby poznać sekrety niezwykłych stworzeń!

Sekrety zwierząt. Złap trop i podążaj za śladami to krótka książka zawierająca wiele ciekawych informacji, historyjek, wierszy oraz anegdot dotyczących świata zwierząt. Fleur Daugey to francuska etolog, dziennikarka i pisarka, która angażuje się w działania na rzecz ochrony przyrody. Byłam bardzo ciekawa informacji zawartych w lekturze, dlatego szybko zabrałam się za czytanie...

Fleur Daugey zebrała naprawdę sporo wiadomości na temat zwierząt. Niektóre z nich były mi znane, inne jednak zaskoczyły. Co sprawia, iż lektura jest tak przyjemna? Z pewnością jest to zasługa lekkiego i przyjemnego języka. Od książki nie sposób się po prostu oderwać. Będzie to fascynująca lektura zarówno dla dorosłych jak i młodszych czytelników. 

Każdy czytelnik znajdzie w tym utworze coś dla siebie. Interesujące fakty dotyczące wyglądu, zwyczajów lub zachowania znajdują się na każdej stronie. Autorka nie owija w bawełnę i ukazuje również ten brutalny i niebezpieczny świat drapieżników, które nie powstrzymają się przed niczym. 

Sekrety zwierząt. Złap trop i podążaj za śladami to niezwykle wartościowa lektura, którą warto mieć u siebie na półce. Fleur Daugey wprowadza czytelnika w świat pełen wspaniałych stworzeń oraz interesuje go zawartymi w książce wiadomościami na ich temat. Podobnie jak było w przypadku Sekretów roślin. Przyroda uchyla rąbka tajemnicy, tak i książka Fleur Daugey zachwyca.

Ocena: 9/10

Sekrety zwierząt. Złap trop i podążaj za śladami otrzymałam od Wydawnictwa Literackie. Bardzo dziękuję!



Prześlij komentarz

5 Komentarze

  1. Hmm, takie książki o zwierzętach nie są raczej dla mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie książki! Wahałam się ostatnio, czy kupić ją kuzynowi, ale swoją recenzją przekonałaś mnie do niej :D
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń