Lila i Ethan. Nie kuś mnie | Jessica Sorensen

Jak naprawić złamane serce?

Lila Summers jest perfekcyjna. Ma świetne ubrania, zachwycającą urodę i ujmujący charakter. Nikt jednakże nie wie, iż wewnątrz bardzo cierpi. Konsekwencje swoich złych decyzji nadal ją prześladują, dlatego robi wszystko, aby na chwilę zapomnieć. Dziewczyna znajduje oparcie jedynie w Ethanie. Chłopak próbuje nie dać po sobie poznać, że Lila bardzo go zaintrygowała. Obietnica, która go wiąże, nie pozwala jednak na związek z dziewczyną. Gdy wszystkie problemy wychodzą jednak na jaw, a Lila zdaje się być przytłoczona demonami przeszłości, czy Ethan zdoła ją ocalić?

Lila i Ethan. Nie kuś mnie to powieść, która nawiązuje do historii o Elli i Michy. Tym razem w książce opisana jest historia dwójki przyjaciół. Czytelnicy mogli poznać Lilę oraz Ethana w Nie pozwól mi odejść i Na zawsze razem - pomagali oni w dużym stopniu tytułowym bohaterom dwóch powyższych utworów. Czy tym razem również nie obyło się bez problemów?

Jessica Sorensen ma bardzo lekki język i potrafi zainteresować czytelnika od pierwszych stron. Historia opowiadana jest z dwóch punktów widzenia. Główni bohaterowie, którzy skrywają swoje sekrety, przedstawiają czytelnikom bolesne przeżycia, niełatwe decyzje i ich konsekwencje.

Lila i Ethan. Nie kuś mnie to powieść pełna bólu. Autorka porusza wiele wątków. Czytelnicy znajdą pragnienie poznania prawdziwej miłości, niezbyt dobre relacje z rodziną, przeszłość pełną demonów, przygody na jedną noc, uzależnienie od narkotyków, walkę o swoje życie, siłę przyjaźni, próbę odnalezienia swojego miejsca w ogromnym świecie czy metamorfozę. Bohaterowie od razu zaskarbili sobie moją sympatię, lecz momentami potrafili bardzo zirytować.

Lila i Ethan. Nie kuś mnie to świetna powieść. Nie rozpoczyna się od radosnych wydarzeń - pierwsze rozdziały łamią serce, lecz później nadchodzi walka o przyszłość i wielkie zmiany. Historia Lili i Ethana pokazuje wspaniałą drogę do odnalezienia własnego ja. Czy bohaterowie odnajdą jednak spokój i pozwolą sobie na coś więcej?

Ocena: 9/10

Lila i Ethan. Nie kuś mnie otrzymałam od Wydawnictwa Zysk i S-ka. Bardzo dziękuję!
 

Prześlij komentarz

5 Komentarze

  1. Mam mieszane uczucia w stosunku do książek Sorensen - z jednej strony uwielbiam jej dramaty i to jak toczy się akcja, a z drugiej zawsze przeszkadzają mi zbyt słodkie zakończenia. W końcu pewnie się skuszę, ale nie jest to mój must read

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, to bardzo dobra powieść :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny artykuł.

    OdpowiedzUsuń