Panny młode. Zima | Betsy St. Amant, Denise Hunter, Deborah Raney

Czy Ty także słyszysz dzwony weselne?

Za sprawą jednej rozmowy, Layla oraz Seth muszą zacząć udawać, że są zaręczeni. Dla niej jest to okazja, aby rozwinąć swoją karierę, a dla niego idealny pretekst, aby pokazać, że naprawdę ją kocha. Madeleine Houser postanawia wykorzystać propozycję swojej sąsiadki i udać się do lokalnego pensjonatu, aby pisać tam swoją najnowszą powieść. Dziewczyna za sprawą listów wymienianych z właścicielem budynku, zaczyna czuć do niego coś więcej, chociaż nie widziała go na oczy. Allie Andrews uciekła w dniu własnego ślubu w sukni, którą kobiety w jej rodzinie przekazują sobie z pokolenia na pokolenie. Wkręcona w organizację ślubu, dziewczyna spotyka swojego niedoszłego męża, Marcusa. Czy dadzą sobie ponowną szansę na miłość?

Panny młode. Zima to zbiór trzech opowiadań napisanych przez trzy autorki - Betsy St. Amant, Denise Hunter oraz Deborah Raney. Byłam ciekawa historii przedstawionych w tej książce, dlatego postanowiłam ubrać się w swoją najlepszą sukienkę i obserwować trzy różne wesela z jak najlepszego miejsca! Czy odbyły się bez zakłóceń?

Każde z opowiadań jest zupełnie inne, jednak łączy je słodki klimat romantycznych historii. Najbardziej przypadła mi do gustu Grudniowa panna młoda autorstwa Denise Hunter. Komediowy klimat przeszył mnie od pierwszych stron, a losy Layli oraz Setha wciągnęły, pomimo przewidywalności całego opowiadania.

Nie byłam zachwycona przedstawionymi przez Betsy St. Amant oraz Deborah Raney historiami. Ich opowieści rozwijały się powoli i momentami przytłaczały ilością opisywanych w nich wątków. Styczniowa panna młoda wyróżnia się nietypowym rozwojem relacji pomiędzy Madeleine Houser a właścicielem pensjonatu, gdyż porozumiewają się przez wiele rozdziałów za pomocą listów. Lutowa panna młoda to ciekawa opowieść, lecz nierealne wątki i irytujący bohaterowie spowodowali, iż lektura straszliwie mi się dłużyła.

Panny młode. Zima to ciekawy zbiór, który wywoła uśmiech na twarzy i poprawi samopoczucie. Historie zaprezentowane przez Besty St. Amant, Denise Hunter i Deborah Raney będą niezwykle emocjonalne. Zabierzcie buty do tańca i ruszajcie na wspaniałe zimowe wesela!

Ocena: 6/10

Panny młode. Zima otrzymałam od Wydawnictwa Dreams. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

3 Komentarze

  1. Mimo, że nie jest to jakiś hit, to i tak mam ochotę na tę książkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby nie krytykujesz, ale wysokiej noty nie dajesz...cóż fabuła mnie zaciekawiła więc może kiedyś po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń