Gra miłości | Huntley Fitzpatrick

Tim oraz Alice i ich problemy.

Tim Mason ma mnóstwo problemów, które musi rozwiązać. Dostaje ultimatum od nieubłaganego ojca - musi uporządkować ''dawne sprawy'' do grudnia, inaczej nie ma szans na wsparcie finansowe ze strony rodziny. Chłopak wprowadza się do Garrettów, gdzie od razu otrzymuje od nich mnóstwo wsparcia i dobroci. Alice nie jest jednakże zadowolona - to ona miała wprowadzić się do mieszkania nad garażem. Wszystko wali się jej na głowę - rachunki, problemy rodzeństwa oraz medyczne kwestie związane z wypadkiem taty. Na dokładkę przybywa Tim - młody, pełen swoich kłopotów, lecz przyciągający niczym magnes. Czy w obliczu tak wielu problemów mogą liczyć na miłość? 

Gra o miłość zapowiadała niezwykle przyjemną, lecz także problematyczną lekturę. Huntley Fitzpatrick zaskoczyła mnie pozytywnie swoją poprzednią powieścią, Moim życiem obok, z którą świetnie spędziłam czas. Miałam nadzieję, iż kolejna książka tej autorki będzie równie wspaniała. Czy historia Alice i Tima jest warta uwagi?

Huntley Fitzpartick ma bardzo lekki styl i powieść czyta się z niewyobrażalną przyjemnością. Utwór pochłonęłam bardzo szybko i pragnęłam więcej. Autorka opisuje historię dwójki nastolatków przeplatając ją z dylematami dorosłych oraz rodzeństwa, gotowych do akcji w każdym momencie. Nie do końca przypadło mi jednakże zakończenie, które odrobinę ostudziło mój entuzjazm. Losy Tima oraz Alice zakończyły się nie tak jak tego chciałam.

Autorka porusza bardzo wiele wątków. Tim oraz Alice będą musieli odkryć, co do siebie czują, lecz to będzie dopiero wierzchołek góry lodowej. Pojawią się kłopoty związane z finansami, próby udowodnienia swojej odpowiedzialności, pragnienie zadowolenia wszystkich wokół siebie, nagłe macierzyńskie zaskoczenia, konsekwencje dawnych wyborów i ciężkie decyzje, które będzie trzeba podjąć. Huntley Fitzpatrick przeprowadzi was przez istne tornado emocji!

Bardzo przypadli mi do gustu bohaterowie wykreowani przez Huntley Fitzpatrick. Tim Mason był chłopakiem przyciągającym problemy, który potrafił jednak zaczarować wszystkich dookoła. W ważnych momentach wykazał się odpowiedzialnością i pokazał, iż zawsze można zawalczyć o własną przyszłość. Alice była natomiast osobą, na której zawsze można było polegać. Dziewczyna zajmowała się problemami zdrowotnymi ojca, finansowymi kłopotami oraz szkolnymi dylematami młodszego rodzeństwa. W pewien sposób znalazła bratnią duszę w Timie, który od samego początku był zauroczony starszą od siebie dziewczyną.

Gra miłości to jedna z najlepszych książek tego roku, którą zdecydowanie warto posiadać na swojej półce. Lektura będzie pełna humoru, problemów i rodzinnych spotkań. Huntley Fitzpatrick niejednokrotnie wywołała u mnie uśmiech na twarzy. Czytelnicy szukający idealnej młodzieżowej lektury, z którą bardzo miło można spędzić czas, powinni przyglądnąć się bliżej temu utworowi. Od historii Alice oraz Tima nie sposób się oderwać!

Ocena: 9/10

Grę miłości otrzymałam od Wydawnictwa Zysk i S-ka. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

4 Komentarze

  1. Jestem bardzo ciekawa tej książki! :D Ale najpierw chyba sięgnę po "Moje życie obok" ;P

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, to bardzo dobra historia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W wolnej chwili mogłabym się z powyższą pozycja zapoznać, ale nie jest to dla mnie książka, która wymaga natychmiastowego przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już wcześniej miałam ją na oku, ale Twoja pochlebna opinia tylko jeszcze bardziej zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń