Anna Karenina | 2013

Ponadczasowa miłość.

Anna to żywiołowa kobieta, która w wieku osiemnastu lat wyszła za mąż za Aleksieja Aleksanrowiecza Karenina. Mieszka w Sankt Petersburgu, ma dobrze usytuowaną pozycję. Pewnego dnia, świat Anny odmienia się za sprawą przystojnego i bogatego hrabiego, Aleksieja Wrońskiego. Pomiędzy nimi rodzi się ogniste uczucie, które doprowadza w końcu do ogromnej tragedii...

Anna Karenina to najnowszy serial produkcji wÅ‚oskiej opisujÄ…cy losy żony i matki, tytuÅ‚owej Anny Kareniny. ByÅ‚am ciekawa jak wypadnie ta ekranizacja sÅ‚ynnej powieÅ›ci Lwa ToÅ‚stoja. Po seansie Anny Kareniny z KeirÄ… Knightley w roli głównej, miaÅ‚am nadziejÄ™, że tym razem bÄ™dzie lepiej. Czy rzeczywiÅ›cie byÅ‚o ciekawie?


Cała ekranizacja trwa ponad trzy godziny, ale - bez obaw - nie można przy niej nudzić. Intrygi, zwroty akcji, miłosne problemy i rodzinne kłótnie to dopiero początek góry lodowej. Jestem bardzo zadowolona, że twórcy postanowili rozbudować także relację Lewina oraz Kitty. Było dużo scen pomiędzy nimi i ich losy są bardzo interesująco przedstawione. Także historia Anny oraz Wrońskiego zawładnęły mną na te trzy godziny - znalazłam w filmie mnóstwo emocji, pożądania i pasji...


Miałam okazję oglądnąć jedynie dwie ekranizacje powieści Lwa Tołstoja i - zdecydowanie - ten serial stał się jednym z moich ulubionych. Nie mogłam przestać oglądać, a gdy po trzech godzinach zakończyłam swoją przygodę - pragnęłam więcej.

Bardzo pozytywnie oceniam grę aktorską w tym serialu. Vittoria Puccini, Santiago Cabrera oraz Benjamin Sadler świetnie ukazali swoje charaktery i targające nimi emocje. Również role Kitty oraz Lewina były ciekawe - nie mogłam nie kibicować im w odnalezieniu własnego szczęścia.

Włoska Anna Karenina to jak na razie najlepsza ekranizacja powieści Lwa Tołstoja. Nie miałam okazji oglądnąć zbyt wielu adaptacji i mam nadzieję, że inne będą równie wspaniałe. Widzowie, którzy mają ochotę na wspaniałe widowisko powinni spróbować szczęścia z tą historią. Czy Anna przeżyje wspaniałą miłość?

Ocena: 9/10

Prześlij komentarz

3 Komentarze

  1. Ja ekranizację obejrzę dopiero wtedy kiedy zapoznam się z książką, bo jeszcze nie miałam okazji tej zaległości nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że jest głośna hollywoodzka produkcja opowiadająca losy Anny Kareniny, z którą nie miałam okazji się jeszcze zapoznać, ale obejrzę obie adaptację, aby zauważyć faktyczne różnice. Dzięki Twojej opinii, wiem, że ten serial w ogóle istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurde :D film z Knightley był słaaaby, połowę przewinęłam... ale tym serialem to mnie zaciekawiłaś! wpisuję sobie na listę.

    OdpowiedzUsuń