How to Get Away with Murder. Sezon 1, 2 | 2014, 2015

 Morderstwa na porządku dziennym.


Annalise Keating wybiera co roku czwórkę najlepszych studentów, którzy mają możliwość walczyć o złotą statuetkę. Dzięki niej można przetrwać bez egzaminów końcowych. Pewnego roku, profesorka wybiera jednak piątkę nietypowych uczniów: Wesa, Laurel, Connora, Michealę oraz Ashera. Wciągnięci w najnowsze i najbardziej kontrowersyjne rozprawy, studenci nie mają pojęcia co się stanie za trzy miesiące...

Przypadki rządzą naszymi życiami i powodują, że w zaskakujących momentach odkrywamy coś wspaniałego. Mnie również spotkała niespodzianka w postaci wspaniałego prawniczego serialu, który po paru dziwnych odcinkach stał się dla mnie prawdziwym uzależnieniem. Mam nadzieję, że słyszeliście o How to Get Away with Murder, prawda?


How to Get Away with Murder (inaczej Sposób na morderstwo) to serial, w którym bardzo dużo się dzieje. Ostatnie odcinki dwóch sezonów są niczym rollercoaster, dlatego ja nie mogłam się doczekać, aby poznać finał niektórych spraw.
Niezwykłą aktorką w tym serialu jest Viola Davis. Wykreowała ona szczególnie silną postać, która ujawniła swój wrażliwy charakter i emocje, lecz - co najważniejsze - potrafiła również zachować zimną krew w różnorodnych sytuacjach.


W sezonie pierwszym oraz drugim twórcy od razu wrzucają widza na głęboką wodę ukazując kto jest sprawcą morderstwa i kim jest ofiara. Z każdym kolejnym odcinkiem dowiadujemy się jak doszło do popełnienia przestępstwa i dlaczego. Elektryzujące zakończenia każdego epizodu powodują u widza uczucie niedosytu i zaszokowania.

How to Get Away with Murder to niesamowicie porywający serial. Niekoniecznie mówi on o sprawiedliwości - przedstawia momentami realną sytuację rozgrywającą się na salach sądowych i nieczyste posunięcia niektórych prawników, który pragną wygrać sprawę. Jesteście gotowi poznać sposób na morderstwo?

Ocena: 9/10

Weronika Z.

Serwus! Nazywam się Weronika i jestem autorką Paradise with Books. Będzie mi niezmiernie miło Cię tu gościć!

3 komentarze:

  1. Polecę mojemu mężowi. On uwielbia takie seriale.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na liście "seriali, które muszę obejrzeć", ale nie wiem kiedy to zrobię. Najpierw muszę nadrobić zaległe odcinki aktualnie oglądanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sezon pierwszy i drugi tak mnie wciągnął, że obejrzałam w kilka dni. Jestem w trakcie trzeciego sezonu, w którym czegoś mi brakowało, ale jak trzeba czekac na odcinek to jednak już się nie mogę doczekać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń