Infinity Falling. Zapomnij moje błędy | Sarah Sprinz

Życie na świeczniku.



Aven Amenta stała się popularna za sprawą ról w dziecięcych produkcjach. Po latach nadszedł jednak czas na zmianę wizerunku i ukazanie głębi swojego talentu aktorskiego. Gdy kobieta otrzymuje propozycję zagrania głównej roli w filmie Infinity Falling, wszystkie jej marzenia mogą się spełnić. Jest tylko jeden warunek - musiałaby zagrać u boku przystojnego Hayesa Chamberlaina. Mężczyzna niespodziewanie porzucił karierę w muzycznej branży i przeniósł się do świata filmu. Wspomnienia z ich udawanego związku powracają, a Aven będzie musiała podjąć niełatwą decyzję. Czy młoda gwiazda będzie w stanie zagrać w tym filmie?

Z twórczością Sarah Sprinz miałam okazję zapoznać się za sprawą premiery jej młodzieżowej serii Dunbridge Academy. Teraz nadszedł czas na wkroczenie do świata dorosłych problemów z Aven i Hayesem! Infinity Falling. Zapomnij moje błędy to pierwszy tom serii osadzonej w świecie przyjęć, blichtru oraz błysków fleszy. Byłam bardzo ciekawa losów bohaterów, dlatego z niemałymi oczekiwaniami wyruszyłam na plan filmowy obiecującej produkcji. Czy Aven i Hayes zdołają jednak pokonać wewnętrzne obawy?

Sarah Sprinz posługuje się lekkim i przystępnym stylem, dzięki któremu bardzo łatwo można wkroczyć do filmowego świata bohaterów. Wolne tempo akcji i brak intrygujących wydarzeń początkowo potrafiły znużyć, lecz w pewnym momencie autorka wyeksponowała problematyczne wątki i nakreśliła intrygujące sytuacje. Na uwagę zasługuje ukazanie dwóch punktów widzenia - czytelnicy będą mogli zapoznać się z perspektywą Aven, ale także zestawić ją z przemyśleniami Hayesa. Warto podkreślić, iż utwór poruszył trudne tematy dotyczące zaburzeń odżywiania, stanów lękowych, toksycznych relacji, stalkingu czy uzależnienia od używek.

Infinity Falling. Zapomnij moje błędy to niełatwa opowieść, od której nie sposób się jednak oderwać. Sarah Sprinz nakreśliła skomplikowaną relację między Aven i Hayesem, którzy po bolesnych doświadczeniach zostali zmuszeni do nawiązania nici porozumienia. Ich brak zaufania oraz osobiste problemy dodatkowo wpłynęły na rozwój ich związku, lecz autorka świetnie poradziła sobie z tymi motywami. Na uwagę zasługuje także dobrze poprowadzony wątek sławy i aktorstwa - czytelnicy będą mogli dostrzec uroki pracy na planie filmowym, a jednocześnie poznać wysoką cenę popularności.

Bohaterowie okazali się niezwykle wnikliwie ukazani, co bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Nie spodziewałam się, iż autorka zaprezentuje rysy psychologiczne postaci. Aven i Hayes musieli poradzić sobie z różnymi trudnymi problemami, a oczekiwania innych oraz ogromna ilość zobowiązań wpłynęły negatywnie na ich dobrostan. Myślę, iż czytelnicy docenią refleksje postaci, ale także przedstawienie ich marzeń, obaw czy doświadczeń. Warto przyjrzeć się bliżej pobocznym bohaterom - mam nadzieję, iż autorka ukaże losy niektórych z nich w następnych tomach!

Infinity Falling. Zapomnij moje błędy to poruszająca opowieść o drugiej szansie, życiu w blasku fleszy i próbie zapanowania nad chaotycznym życiem. Sarah Sprinz zdołała pozytywnie zaskoczyć wnikliwą analizą motywów i świetnie wykreowanymi bohaterami, choć momentami czytelnicy będą mogli poczuć znużenie dość spokojnie rozwijającą się akcją. Fani twórczości autorki mogą jednak śmiało spróbować szczęścia z przygodami Aven i Hayesa! Czy bohaterowie rozwiążą swoje problemy i odzyskają wewnętrzny spokój?

Ocena: 7/10

Infinity Falling. Zapomnij moje błędy otrzymałam od Wydawnictwa Otwarte. Bardzo dziękuję!
-współpraca reklamowa-


Prześlij komentarz

0 Komentarze