The Naturals. Genialne umysły | Jennifer Lynn Barnes

Polowanie na mordercę.



Cassie od zawsze potrafiła zauważyć szczegóły kryjące się w ludzkim zachowaniu. Siedemnastolatka nie spodziewała się jednak, iż jej umiejętności zainteresują FBI. Gdy otrzymuje ofertę współpracy i dołączenia do programu Naturalsów, dziewczyna dostanie jednocześnie szansę na rozwiązanie krwawej zagadki z przeszłości. Nie spodziewa się jednak, iż kolejne śledztwo okaże się tak skomplikowane i niebezpieczne. Cassie musi zaufać swoim partnerom, którzy także pragną odkryć tożsamość mordercy...

Jennifer Lynn Barnes nadchodzi z nową serią skierowaną do młodzieży. Po lekturze fascynujących losów dziedziczki z The Inheritance Games nadszedł czas na dołączenie do sprytnej Cassie. Kryminalne zagadki, liczne tajemnice, skomplikowane emocje i okrutne zbrodnie obiecywały wciągającą przygodę z niespodziewanymi zwrotami akcji. Czy warto sięgnąć po The Naturals. Genialne umysły i doprowadzić do zakończenia śledztwa?

Jennifer Lynn Barnes posługuje się lekkim i przystępnym językiem. Nie sposób oderwać się od lektury napisanych przez nią historii - losy Cassie były przepełnione tajemnicami, ale także dynamicznymi zwrotami akcji. Momentami miałam wrażenie, iż niektóre elementy zostały jednak potraktowane po macoszemu. Liczyłam na lepsze ukazanie grupy Naturalsów oraz ich doświadczeń z kryminalnymi aspektami rozwoju swoich umiejętności. Zakończenie intrygi okazało się fenomenalnie nakreślone - nie byłam w stanie przewidzieć rozwiązania tej zagadki!

The Naturals. Genialne umysły wykorzystały intrygujący pomysł związany z wyjątkowymi zdolnościami nastolatków, ale także charakterystyką pracy detektywa i współpracy z FBI. Wpływ na rozwój fabularny miała także przeszłość bohaterów. Cassie zmagała się z traumatycznymi wspomnieniami i stratą, co silnie motywowało ją do poznania prawdy. Jennifer Lynn Barnes ponownie wykorzystała motyw trójkąta miłosnego, który tym razem niestety nie przypadł mi do gustu. Romantyczne perypetie ważnych bohaterów okazały się po prostu niedopracowane i straszliwie banalne.

Bohaterowie okazali się dość intrygujący, choć Jennifer Lynn Barnes wykorzystała niezliczoną ilość schematów związanych z ich zachowaniem. Zabrakło mi lepszego przedstawienia osobowości i refleksji postaci, co pozwoliłoby na emocjonalne związanie się z ich doświadczeniami czy bolesną przeszłością. Stale kibicowałam Cassie w niełatwym śledztwie - jej dojrzałość i odwaga bardzo mi zaimponowały. Niekoniecznie polubiłam jednak Michaela czy Deana, którzy wydawali się jednowymiarowi. Mam nadzieję, iż autorka rozwinie wątki pobocznych postaci w kolejnych tomach serii!

The Naturals. Genialne umysły okazały się wciągającą i niezwykle przejmującą lekturą. Jennifer Lynn Barnes zdołała stworzyć pełną tajemnic intrygę, której zakończenie zaskoczy najbardziej wymagających detektywów. Fani twórczości autorki mogą śmiało sięgnąć po pierwszy tom nowej serii, a następnie dołączyć do obdarzonych wyjątkowymi zdolnościami nastolatków. Jak potoczy się ich przygoda z kryminalnymi zagadkami?

Ocena: 7/10

The Naturals. Genialne umysły otrzymałam od Wydawnictwa MustRead. Bardzo dziękuję!
-współpraca reklamowa-


Prześlij komentarz

0 Komentarze