Chłopak, dla którego kompletnie straciłam głowę | Kirsty Moseley

Dla kogo straciłam głowę?

 

Amy od miesięcy przypatruje się obiektowi swoich westchnień, który podróżuje jej pociągiem i oczarowuje wszystkich pasażerów niezwykłym uśmiechem. Nie ma odwagi do niego podejść i zdobyć upragniony numer telefonu. Los pragnie jednak, aby młoda dziewczyna zaznała wyjątkowego uczucia, gdyż feralny przypadek sprawia, że Amy zapoznaje się z przystojnym Jaredem. Wszystko układa się po jej myśli, lecz czy mężczyzna podróżujący pociągiem jest wybrankiem jej marzeń?
 
Kirsty Moseley to znana autorka romantycznych historii dla młodzieży i dorosłych. Miałam okazję przeczytać Chłopaka, który wiedział o mnie wszystko, Nic do stracenia oraz Chłopaka, który chciał zacząć od nowa. Nadeszła pora na kolejną słodko-gorzką opowieść z miłosnymi perypetiami w tle. Czy Amy będzie żyła długo i szczęśliwie?
 
Kirsty Moseley od pierwszych stron wciąga czytelnika do pełnego romantycznych uczuć świata Amy. Historia jest niezwykle spokojna i przez wiele rozdziałów autorka opisuje rozwijający się związek głównej bohaterki. Zakończenie jest schematyczne i nie przypadło mi do gustu. Akcja rozwijała się powoli, lecz dzięki temu można było ujrzeć dokładnie kolejne etapy znajomości Amy i Jareda. Fani dramatycznych uczuć i nagłych zwrotów akcji mogą się zawieść na tym utworze, lecz czytelnicy uwielbiający romanse z uroczym klimatem powinni przyjrzeć się tej powieści bliżej!
 
Chłopak, dla którego kompletnie straciłam głowę przedstawia literacką wersję komedii romantycznej, która potrafi bawić i wzruszyć, lecz nie pozostanie w pamięci na długo. Historia Amy jest pełna schematów i przewidywalnych zwrotów akcji, lecz mimo tych mankamentów można naprawdę dobrze spędzić czas z tą powieścią. W lekturze znajdziecie różnorodne oblicza miłości, niezwykłą przyjaźń oraz rodzinne relacje.
 
Amy od pierwszych stron zaskoczyła mnie swoim pozytywnym nastawieniem. Młoda bohaterka nie pozwala rządzić złym emocjom i stara się z niezwykłą energią witać nowy dzień. Bardzo ją polubiłam i kibicowałam w tych miłosnych przygodach. Jared również okazał się miły i szarmancki, lecz nie mogłam poczuć do niego sympatii - miałam wrażenie, że próbuje na siłę rozkochać w sobie główną bohaterkę i wymusić na niej pewne decyzje.

Chłopak, dla którego kompletnie straciłam głowę to powieść pełna nierealnych zdarzeń, lecz nie można jej odmówić pewnego uroku. Kirsty Moseley stworzyła niezwykle zabawną i przyjemną komedię romantyczną idealną na jesienne wieczory, która pozwoli się odprężyć i przenieść do świata pełnego romantycznych uczuć. Czy Amy zdoła poznać smak miłości, zanim jej szansa przepadnie na zawsze?
 
Ocena: 6/10
 
Chłopaka, dla którego kompletnie straciłam głowę otrzymałam od Wydawnictwa Harper Collins. Bardzo dziękuję!

 

Prześlij komentarz

0 Komentarze