Muzycznie | Sierpień 2018

 Ostatnie muzyczne przebÅ‚yski lata!


THE NEIGHBOURHOOD - VOID

The Neighbourhood raz zaskakuje swoimi utworami pozytywnie, a innym razem negatywnie. Void w mojej opinii zalicza siÄ™ do pierwszej grupy - warto przesÅ‚uchać! 

THE WEEKND - CALL OUT MY NAME

The Weeknd oczarował mnie Call out my name od pierwszych sekund. Będzie to interesująca propozycja na lato.

FLORENCE + THE MACHINE - JUNE

June zalicza się do grona utworów z najnowszej płyty zespołu Florence + The Machine. Niezwykle melodyjna i spokojna piosenka poruszy serce niejednego słuchacza.

DUA LIPA, CALVIN HARRIS - ONE KISS

Dua Lipa wraz z Calvinem Harrisem wypuścili ostatnio One kiss, które bardzo kojarzy się z gorącą temperaturą. Utwór z pewnością poprawi humor i doda energii na nadchodzący dzień.

SELENA GOMEZ - BACK TO YOU

Nie jestem fanką Seleny Gomez, ale niektóre jej piosenki rzeczywiście potrafią wpaść w ucho. Tak stało się z Back to you, która jest ostatnio bardzo popularnym utworem.

BETTA LEMME - BAMBOLA

Piosenki Betty Lemme słucham już od dłuższego czasu i przyznam szczerze, że Bambola ma swój urok i wyróżnia się na tle innych utworów.

VARIUS MANX - KOT BEZ OGONA

Niedawno premierę miała najnowsza płyta zespołu Varius Manx, a jednym z najciekawszych singli na niej jest zdecydowanie Kot bez ogona.

JAYMES YOUNG - STONED ON YOU

Stoned on you to lekka propozycja, która pozwoli słuchaczowi oderwać się od rzeczywistości. Warto przesłuchać.

DAUGHTER - TOUCH

Touch zespołu Daughter jest bardzo melancholijną piosenką i można by powiedzieć, że nie nadaje się do uwzględnienia w letniej playliście. Ja jednak zostałam oczarowana i w chłodne noce chętnie po nią sięgam.

INDILA - LOVE STORY

Na zakończenie magiczna Love story w wykonaniu Indili, która przenosi do magicznej krainy swoim pięknym wokalem.

Jakie utwory znajdujÄ… siÄ™ na Waszych playlistach?

Prześlij komentarz

3 Komentarze

  1. No dobrze, szczerze przyznam, że żadnej z tych piosenek nie znam. Może to dlatego, że nie obracam się zbytnio w nowościach. Swego czasu bardzo lubiłam Sweather Weather od The Neighbourhood. Co do tego, jakie piosenki królują na moich playlistach, to na pewno jest to ostatnio (od dłuższego czasu) Nirvana z koncertu w MTV Unplugged :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście słucham Nirvany w chłodniejsze dni :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię Florence, wręcz ubóstwiam ją za wokal i energię. Fantastyczna wokalistka. Często jej słucham. To pierwsze też mi się spodobało. Ja bardzo różnie. Ostatnio dużo po japońsku słucham 😀 Spodobał mi się metalowy zespół Galneryus.

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń