PRZEDPREMIEROWO: Story of Bad Boys. Tom 1 | Mathilde Aloha

Studenckie życie Lili.

PREMIERA 18 KWIETNIA!

Lili Wilson nigdy nie przypuszczała, iż jej przyjaciółka Rosie może nigdy się nie obudzić. Teraz dziewczyna wyjeżdża do Los Angeles na studia dziennikarskie, pozostawiając przeszłość za sobą. Za sprawą pomyłki, Liliana ma przez pierwszy semestr mieszkać z dwoma współlokatorami - Evanem i Cameronem. Jeden z nich jest dla niej jak najlepszy przyjaciel, a drugi niczym najgorszy wróg. Co jednak jeśli będzie chciała odkryć jego najskrytsze tajemnice?

Story of Bad Boys. Tom 1 to początek historii Liliany Wilson autorstwa Mathilde Aloha, młodej francuskiej autorki. Byłam bardzo ciekawa demonów przeszłości i skrywanych tajemnic, dlatego postanowiłam szybko zapoznać się z tą powieścią. Jak spodobał mi się pobyt w Los Angeles?

Mathilde Aloha ma bardzo lekki język i powieść można przeczytać szybko. Narratorką jest Lili, chociaż zdarzają się pod koniec trzy rozdziały, w których czytelnik będzie mógł poznać dokładniej punkt widzenia Camerona. Lekturę pochłania się niewiarygodnie szybko - od razu pragnie się sięgnąć po drugi tom, ponieważ autorka przerywa akcję w ciekawym momencie.

Story of Bad Boys. Tom 1 opisuje głównie studenckie życie, choć nie brak wspomnień z przeszłości. Czytelnicy mogą liczyć na miłosne problemy, stratę przyjaciółki, demony przeszłości, problemy z niewłaściwymi ludźmi, tajemnice, konflikty ze współlokatorami, poznawanie nowego miejsca, rzeczywistość z dala od domu czy chociażby niekończącą się naukę.

Nie spodobali mi się bohaterowie. Ich charaktery niezwykle mnie irytowały. Lili Wilson była pozytywną osobą, lecz zachowywała się straszliwie infantylnie. Cameron nie zdobył mojego zaufania - zastanawiałam się, dlaczego bohaterka nadal próbowała zaskarbić sobie jego uwagę, skoro traktował ją bez szacunku. Prawie wszyscy postępowali impulsywnie i wykazywali się straszliwą naiwnością.

Story of Bad Boys. Tom 1 pozwoli Wam na chwilę zapomnieć o otaczającym świecie, lecz nie będzie to lektura, którą zapamiętacie na długo. Mathilde Aloha przedstawia schematyczną historię o studenckim życiu, pełnym niespodzianek i mocnych wrażeń. Czytelnicy szukający lekkiej powieści na jeden wieczór powinni być zadowoleni z historii Lili Wilson. Jak wygląda życie w Los Angeles? Przekonajcie się sami!

Ocena: 4/10

Story of Bad Boys. Tom 1 otrzymałam przedpremierowo od Wydawnictwa Feeria. Bardzo dziękuję!



Prześlij komentarz

4 Komentarze

  1. Czyli jest to powieść odmóżdżająca...akurat na wakacje :) Je jednak jeśli się na nią zdecyduje to sięgnę najwcześniej jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz się z nią dobrze bawić!

      Usuń
  2. Przed chwilą trafiłam na niezwykle pozytywną opinię o tej książce, ale nie dałam się przekonać i widzę chyba, że intuicja mnie nie zawiodła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że się zawiodłaś, bo moim zdaniem to idealna lektura na lato :)

    OdpowiedzUsuń