English Matters, Deutsch Aktuell, Business English Magazine | Styczeń-Luty 2017

Nadszedł czas na rozpoczęcie kolejnej przygody z magazynami!


 ENGLISH MATTERS

W moje ręce trafił 62 numer English Matters. W magazynie znajdziecie wiele interesujących artykułów. 
  • W dziale People and Lifestyle przeczytacie artykuł, który przedstawi Wam zalety i wady posiadania wspólnego majątku. Domestic Money Merges ukaże możliwe skutki podziału lub jego braku.
  • My Passion for Languages to wywiad z Susanną Zaraysky, która potrafi posługiwać się wieloma językami. Przekaże ona czytelnikom magazynu rady i wskazówki dotyczące nauki - niektóre z nich są bardzo przydatne!
  • Big Ben jest znakiem rozpoznawalnym Londynu, lecz nie każdy zna jego wszystkie sekrety. W artykule Big Ben - the Legendary Landmark znajdziecie mnóstwo ciekawostek i informacji na temat tego obiektu.
  • W magazynie znajdziecie również tekst, który będzie bardzo pomocny w nauce. Phenomenal Phrasal Verbs przedstawia czytelnikom wiele czasowników frazowych, które wzbogacą Wasz język angielski.


Najnowszy numer English Matters bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Czytelnicy mają możliwość odsłuchania niektórych artykułów w formacie MP3 na stronie Wydawnictwa oraz pobrania listy słówek w pliku PDF. Magazyn skierowany jest praktycznie do wszystkich fanów języka angielskiego - nauka z nim to prawdziwa przyjemność!

 Ocena: 10/10

 DEUTSCH AKTUELL

Przedstawiam Wam 80 numer Deutsch Aktuell. O czym tym razem przeczytacie?
  • Na początek polecam przyjrzeć się bliżej działowi Film | Buch | CD. Znajdziecie tam trzy propozycje spędzenia czasu w dobrym towarzystwie - między innymi interesujący kryminał autorstwa Thomasa Nommensena.
  • Znacie Jette Joop? Jeśli nie, to musicie koniecznie nadrobić zaległości! W artykule przeczytacie trochę o jej miłości do mody, marzeniach i planach na przyszłość.
  • Jak wygląda emerytura w Niemczech? Vom Stubenhocker zum Weltenbummler - Die Deutschen im Ruhestand to artykuł opisujący życie naszych sąsiadów na emeryturze. Zdecydowanie warto przeczytać!
  • Rund um das Geld und Bankwesen to krótki tekst dotyczący wizyty w banku. Magazyn przedstawia czytelnikom przydatne zwroty i prezentuje krótkie dialogi. 


Spędziłam miłe chwile w towarzystwie Deutsch Aktuell. Czytelnicy mogą odsłuchać teksty w formacie MP3 oraz pobrać listę słówek ze strony Wydawnictwa. Nauka niemieckiego nie może być przyjemniejsza! 

Ocena: 10/10

 BUSINESS ENGLISH MAGAZINE

W 57 numerze magazynu Business English Magazine znajdziecie wiele ciekawych artykułów. Przeczytacie między innymi o:
  • Jednym z najciekawszych artykułów był Getting on the New Silk Road. Opisuje on plany współpracy Chin z Polską. Z tekstu dowiecie się o stosunkach tych dwóch krajów na przestrzeni wieków i możliwych zaletach takiego porozumienia.
  • War of the Worlds: Western Businesses in China to artykuł, który opowiada o kryzysie chińskiej gospodarki. Jakie tego będą konsekwencje? 
  • Miło czytało mi się również Safra Catz: the Oracle Lioness. Z tekstu dowiecie się wiele o życiu kobiety, jej poglądach oraz pracy w Oracle Corporation.
  • Uwielbiam artykuły z działu Travel. Malaysian Melting Pot wciągnął mnie do niezwykłego świata. Przeczytałam trochę o atrakcjach tego państwa, jedzeniu, którego trzeba koniecznie spróbować i możliwości zrobienia interesów.


Business English Magazine to magazyn, w którym zawsze znajduję ciekawe artykuły. Czytelnicy mają możliwość odsłuchania tekstów w formacie MP3. W 57 numerze znajdziecie również dodatek zatytułowany Film Terminology, który możecie pobrać ze strony internetowej magazynu. Ja uwielbiam spędzać czas z tym dwumiesięcznikiem. Nauka nie musi być wcale taka zła!

Ocena: 10/10

English Matters, Deutsch Aktuell i Business English Magazine otrzymałam od Wydawnictwa Colorful Media. Bardzo dziękuję!


Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. Czytałam angielską wersję tego czasopisma, która było mi bardzo przydatne. Już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad nauką niemieckiego, więc być może będę miała okazję zapoznać się z niemieckim english matters.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie to ja nigdy chyba nie miałam okazji aby czytać to pismo, lecz z tego co widzę to jest ono dość popularne. Mi najlepiej podchodzi metoda nauki przez aplikacje mobilne tj. https://www.jezykiobce.pl/52-aplikacje gdyż wtedy to ja mam wybór kiedy i gdzie chcę się uczyć języka obcego.

    OdpowiedzUsuń