Chłopak z innej bajki | Kasie West

Bogaty chłopak i biedna dziewczyna.

Caymen nie znosi dwóch rzeczy: lalek i bogatych ludzi. W szczególności bogatych chłopaków, bo tacy wykorzystują dziewczyny, a potem powracają do swojego idealnego życia pozostawiając biedaczki ze złamanymi sercami. Pewnego dnia poznaje jednak Xandra, obrzydliwie bogatego przystojniaka, który wydaje się być inny niż wszyscy. Dziewczyna zaczyna czuć do niego coś więcej, lecz problemy finansowe i brak aprobaty mamy, sprawiają, że Caymen się waha. Czy pozwoli sobie na miłość, gdy ma na głowie tak wiele problemów?

Chłopak z innej bajki to najnowsza powieść autorstwa Kasie West. Po wspaniałym Chłopaku na zastępstwo, Chłopaku z sąsiedztwa oraz P. S. I like you miałam prawie stuprocentową pewność, że ten utwór mnie nie zawiedzie. Czy rzeczywiście tak było?

Kasie West potrafi wciągnąć czytelnika w niesamowite przygody bohaterów. Tym razem autorka przedstawia losy Caymen oraz Xandra, którzy pochodzą z dwóch różnych światów. Język jest bardzo lekki, a powieść można przeczytać z łatwością w jeden dzień. Od tej historii nie sposób się po prostu oderwać.

Kasie West porusza problemy pieniężne, z którymi boryka się rodzina Caymen. Ukazuje także zauroczenie, ukrywanie prawdy, więź z przyjaciółmi, brak relacji z rodziną i poszukiwanie własnej tożsamości. Zarówno Caymen jak i Xander będą musieli poważnie zawalczyć o siebie, własne marzenia oraz niedaleką przyszłość.

Nie polubiłam bohaterów tej powieści - ich charaktery to największy mankament tej historii. Caymen straszliwie irytowała mnie swoim podejściem do życia oraz nietypowym humorem. Xander również mnie nie oczarował - momentami zachowywał się bardzo infantylnie. 

Chłopak z innej bajki to współczesna historia Kopciuszka oraz księcia z bajki. Ta powieść ma bardzo podobny klimat do poprzednich utworów Kasie West - pochłania, interesuje i ukazuje problemy młodych ludzi. Fani twórczości tej autorki nie muszą się niczego obawiać. Historia Caymen i Xandra jest niezwykle czarująca!

Ocena: 7/10

Chłopaka z innej bajki otrzymałam od Wydawnictwa Feeria. Bardzo dziękuję!



Prześlij komentarz

7 Komentarze

  1. Przeczytałam - przyjemna, lekka, na swój sposób świeża, bo i zaskakująca ;)
    Polecam dać jej szansę - w sam raz na raz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie blogerki narobiły mi ochoty na twórczość tej autorki, więc ostatnio wypożyczyłam "P.S. I like you" z biblioteki. W lipcu będę czytać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją na półce i nie umiem się doczekać lektury <3

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że również przypadnie Ci do gustu. Miłej lektury!

      Usuń
  4. Czaję się na tą książkę od jakiegoś czasu i muszę wreszcie po nią sięgnąć, uwielbiam styl autorki, a twoja recenzja tym bardziej mnie zachęciła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że moja recenzja Cię przekonała. Powieść jest wspaniała - jak poprzednie książki autorki! :)

      Usuń