100 miejsc we Francji, które każda kobieta powinna odwiedzić | Marcia DeSanctis


To kiedy lecimy do Francji?


Państwo pełne zakochanych par, powietrza przesyconego aromatem miłości i turystów oczekujących na swoją kolej w podróż na sam szczyt Wieży Eiffela. Parki, zamki, ciche uliczki, wystawne muzea, pełne najnowszych kolekcji sklepy i miejsca, o których nikt nawet nie zdaje sobie sprawy...
Wyruszamy w podróż do malowniczej Francji!

100 miejsc we Francji, które każda kobieta powinna odwiedzić to poradnik autorstwa Marcii DeSanctis. Byłam już raz we Francji i miałam okazję zobaczyć różnorodne zabytki na własne oczy. Postanowiłam jednakże przyjrzeć się bliżej Francji i odkryć nieznane mi wcześniej miejsca, które należałoby odwiedzić. Czy warto sięgnąć po utwór tej autorki?

Marcia DeSanctis jest mistrzynią, jeśli chodzi o kunszt pisarski. Nie spotkałam jeszcze utworu, który zachwyciłby mnie tak barwnym światem. Cudowne historie, fascynujące opisy, przedstawienie architektury z różnorodnych okresów, słynnych dzieł sztuki, przepięknych zabytków czy magicznie zwyczajnych miejsc - to wszystko znajdziecie w pozycji Marcii DeSanctis. Autorka potrafi oczarować czytelnika i zabrać go w podróż do Francji.

100 miejsc we Francji, które każda kobieta powinna odwiedzić zawiera obiekty znajdujące się na terytorium całego państwa. Każdy z nich posiada swoje osobliwe cechy, które odróżniają go od innych. Autorka opisuje również ciekawe historie związane z paroma miejscami - niektóre z nich są naprawdę cudowne!

100 miejsc we Francji, które każda kobieta powinna odwiedzić to przepięknie napisany poradnik, który każdy fan Francji czy podróży powinien mieć na swojej półce. Cudownie oprawiona książka będzie dla Was rozkoszną lekturą. Ja jedynie żałuję, że moja przygoda z tym utworem skończyła się tak szybko - spędziłam z opowiadaniami autorki wiele przyjemnych chwil. Mam nadzieję, że dałam radę Was przekonać i sięgniecie po poradnik Marcii DeSanctis -zachwycicie się pięknem Francji!

Ocena: 10/10

 100 miejsc we Francji, które każda kobieta powinna odwiedzić otrzymałam od Wydawnictwa Literackie. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. Według mnie dziś najbardziej ważna w motoryzacji jest ekonomiczność danego pojazdu. Producenci prześcigają się w nowinkach technologicznych często zapominająć o redukcji spalania auta, a potem celowo fałszują wyniki spalania. Przykładem dość głośnym był w ostatnich latach Volkswagen. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozycja wydaje się naprawdę intrygująca :)

    OdpowiedzUsuń