Wszyscy świętują z okazji nadejścia 2017 roku, a ja z niemałym podekscytowaniem postanowiłam opowiedzieć Wam o najlepszych lekturach 2016. Jesteście gotowi poznać moich faworytów?
FANGIRL | Rainbow Rowell
Jedna z moich ulubionych powieści. Fangirl to ciepła i niezwykle prawdziwa historia, którą każda prawdziwa fangirl powinna poznać!
CRESS/THE FAIREST | Marissa Meyer
W tym roku nie mogłam się powstrzymać i sięgnęłam po kolejne tomy serii Marissy Meyer - po angielsku. Zdążyłam przeczytać trzeci tom The Lunar Chronicles, czyli Cress oraz nowelkę o królowej Levanie - The Fairest. Obydwie te powieści uwielbiam i zachęcam Was gorąco do sięgnięcia po utwory tej autorki!
{recenzja CINDER | recenzja SCARLET}
{recenzja CINDER | recenzja SCARLET}
DROGA DO DOMU | Yaa Gyasi
Yaa Gyasi i jej debiut zawładnął sercem wielu czytelników na całym świecie. Moim również. Historia dwóch sióstr była jedną z najlepszych w tym roku. Nie mogę się doczekać kolejnych powieści tej autorki - mam nadzieję, że będą równie wspaniałe!
DZIEDZICTWO OGNIA | Sarah J. Maas
Sarah J. Maas to królowa. Swoją serią o Celaenie Sardothien bardzo mnie oczarowała. Mam zamiar przeczytać czwarty tom tej wspaniałej historii w tym roku - trzymam kciuki za dobrą przygodę!
CHŁOPAK NA ZASTĘPSTWO | Kasie West
Kasie West to niezwykła autorka, której dwa utwory pokochałam całym sercem. Chłopak na zastępstwo zdetronizował wszystkie młodzieżówki. Nie czytałam jeszcze tak słodkiej, przyjemnej i prawdziwej historii jaką zaprezentowała mi tutaj ta amerykańska autorka. Nie mogę się doczekać jej kolejnego utworu - P. S. I like you, który premierę będzie mieć 11 stycznia!
UKŁAD/BŁĄD | Elle Kennedy
Cieszę się, że mogłam poznać twórczość Elle Kennedy. Jej dwie powieści - Układ oraz Błąd - potrafią oczarować czytelnika i nie dać o sobie zapomnieć. Nie mogę się doczekać kolejnych utworów tej autorki.
ELANTRIS | Brandon Sanderson
W tym roku mogłam po raz pierwszy zetknąć się z twórczością Brandona Sandersona. Jego debiut pochłonął mnie na kilka dni, ale - szczerze - było warto.
TANIEC ZE SMOKAMI | George R. R. Martin
To George R. R. Martin. Mistrz. Nic dziwnego, że znalazł się w tym zestawieniu, prawda?
{recenzja NAWAŁNICY MIECZY. KREW I ZŁOTO | recenzja TAŃCA ZE SMOKAMI | recenzja RYCERZA SIEDMIU KRÓLESTW}
ZDRADA | Marie Rutkoski
Zdrada zasługuje na najwyższe noty. Powieści Marie Rutkoski trafiły do moich ulubionych książek w ogóle. Ja nadal niecierpliwie czekam na premierę trzeciego tomu.
100 MIEJSC, KTÓRE WARTO ODWIEDZIĆ WE FRANCJI | Marcia DeSanctis
Nie czytałam jeszcze tak pięknie napisanej książki. Marcia DeSanctis opisuje Francję w barwny sposób, dlatego po lekturze od razu mam ochotę odwiedzić wszystkie przedstawione w jej utworze miejsca.
MROCZNIEJSZY ODCIEŃ MAGII | Victoria Schwab
Victoria Schwab napisała magiczną i porywającą powieść. Uwierzcie mi - Kell i Lila zabiorą Was w niesamowitą podróż do czterech Londynów.
SZÓSTKA WRON | Leigh Bardugo
KAZ BREKKER. Nic więcej nie muszę mówić, prawda?
DWÓR CIERNI I RÓŻ | Sarah J. Maas
Jestem oburzona, że było w tej powieści tak mało Rhysanda. Mam nadzieję, że w drugim tomie będzie go więcej, bo cierpię na jego niedosyt. Niedługo premiera drugiego tomu, dlatego nie mogę się doczekać!
Jakie utwory znalazły się w Waszych najlepszych książkach 2016 roku?
5 Komentarze
Czytałam "Długą drogę do domu" - książka dobra, ale nie porwała mnie aż tak bardzo :)
OdpowiedzUsuńBęde miała co nadrabiać przez najbliższe miesiące. Dziękuje za tą listę.
OdpowiedzUsuńCzarny Kruk z
http://kruczegniazdo94.blogspot.com
Pozdrawia.
Życzę miłej lektury!
UsuńCo do Martina - podpisuję się zdecydowanie! :D
OdpowiedzUsuńPozdrawiam i przepraszam, że tak dawno mnie tutaj nie było ;)
Martin to król ♥
UsuńWitaj ponownie!