Paradise With Books in 2016 | A Year in Review

Rok 2017 rozpoczęliśmy z wielkim hukiem. Po świetnie spędzonym Sylwestrze każdy z nas rozpoczął snuć plany na kolejne 365 dni. Ja postanowiłam jednak jeszcze trochę powspominać wspaniały 2016 - co takiego się w nim wydarzyło?


PrzeczytaÅ‚am 102 książki i jednoczeÅ›nie udaÅ‚o mi siÄ™ pobić swój roczny czytelniczy rekord. Z wieloma książkami bardzo dobrze siÄ™ bawiÅ‚am, lecz byÅ‚y również takie, o których nie mogÄ™ powiedzieć samych pozytywnych słów - wiÄ™cej o najlepszych i najgorszych pozycjach 2016 bÄ™dziecie mogli przeczytać za parÄ™ dni. Rozpoczęłam wiele interesujÄ…cych seriali, których oglÄ…danie nadal kontynuujÄ™. 

Chciałabym bardzo serdecznie podziękować Wydawnictwom, z którymi współpracuję - mam nadzieję, że kolejne lata będą równie owocne co 2016!

Jestem również wdzięczna czytelnikom bloga ze wszystkie ciepłe słowa, odwiedziny i komentarze - cieszę się, że Paradise With Books jest dla Was miejscem, do którego chętnie powracacie.

HAPPY NEW YEAR! ♥

Prześlij komentarz

0 Komentarze