English Matters, Deutsch Aktuell, English Matters: New York - The City That Never Sleeps | Wrzesień-Październik 2016

Kolejna porcja wrażeń!




ENGLISH MATTERS

Najnowszy numer English Matters jest pełen ciekawych artykułów, które pochłonęłam w zastraszającym tempie. 

  • W magazynie przeczytamy tekst o Justinie Trudeau, premierze Kanady. English Matters przybliża nam jego czyny oraz plany na przyszłość. Dużo dowiemy się również na temat Kanady - jaka ona jest i co ją wyróżnia?
  • Can't Buy Me Love to artykuł mówiący o współczesnym problemie. Dotyka on wielu ludzi. Chodzi o zaburzenie polegające na kompulsywnym kupowaniu. Jakie są tego skutki i skąd się ono bierze? Tego dowiecie się już w magazynie.
  • Holidays with Uncle Sam to artykuł o świętach w Ameryce. Ja z nieskrywaną przyjemnością przeczytałam i dowiedziałam się o zwyczajach Amerykanów - w tekście jest wiele ciekawostek odnośnie niektórych z nich.
  • W Conversation Matters znajdziecie tym razem przydatne zwroty odnośnie eleganckich wyjść i organizowania różnych imprez. 
  • W moim ulubionym dziale Travel znajdziemy tekst na temat Australii. W artykule dowiecie się dlaczego warto się tam wybrać i co ciekawego można zwiedzić. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję tam pojechać :)
W tym numerze każdy czytelnik znajdzie coś dla siebie. Artykuły mają zróżnicowany poziom, lecz bardzo szybko się je czyta. Ułożone obok tekstu słówka można pobrać na stronie Wydawnictwa w pliku PDF. Warto również skorzystać z możliwości odsłuchania niektórych tekstów. Ja jestem bardzo zadowolona z takiego sposobu nauki i gorąco polecam Wam lekturę tego magazynu.

Ocena: 10/10

DEUTSCH AKTUELL


Jestem już po lekturze najnowszego numeru Deutsch Aktuell - niezastąpionej pomocy w nauce języka niemieckiego na praktycznie każdym poziomie zaawansowania.

  •  Na sam początek krótkie teksty i przejrzenie propozycji dotyczących książek, filmów i muzyki.
  • Polecam tekst o Steffanie Siggu, czyli młodym szwajcarskim pisarzu. Jest on wschodzącą gwiazdą literatury. W 2014 roku został wyróżniony nagrodą ''Prix.Eco.Swisscanto'' w kategorii ''Pokolenie Przyszłości''. Jego powieści bawią, ale zmuszają także do myślenia. Pisarz porusza temat strachu, marzeń, ukrytych w nas (oraz drzemiących) talentów, które trzeba jedynie rozbudzić. Steffan prowadzi również warsztaty dla przyszłych pisarzy i oferuje spotkania autorskie - stawia on sobie za cel rozbudzenie czytelnictwa w tych cyfrowych czasach.
  • Rund um Reisen to ciekawy artykuł, który przeprowadzony został w formie dialogu pomiędzy turystami a pracownikiem biura podróży, lotniska i hotelu. Jeśli przeczytamy ten tekst dokładnie i poświęcimy trochę woli na zapamiętanie słówek - podróż po Niemczech nie będzie już dla nas nigdy więcej problemem!
Artykuły w najnowszym numerze są zróżnicowane tematycznie. Każdy znajdzie coś dla siebie. Teksty są przystępne i bardzo szybko się je czyta. Ja jestem zachwycona wrześniowo-październikowym numerem i serdecznie zachęcam Was do spróbowania nauki z Deutsch Aktuell!

Ocena: 10/10 

ENGLISH MATTERS: NEW YORK - THE CITY THAT NEVER SLEEPS 


Nowy Jork jest dla wielu osób intrygującym miejscem. Wydawnictwo Colorful Media wydało ostatnio specjalny numer odkrywający ciekawe miejsca, osoby i historię tego tętniącego życiem miasta.

  • W This and That poznacie symbole NY, ciemną stronę tego miasta i ciekawe fakty z nim związane.
  • Seks w Wielkim Mieście to znany i uwielbiany serial. W tym magazynie dowiecie się o nim więcej, ale także poznacie lepiej główną bohaterkę - Carrie Bradshaw, w którą wcieliła się Sarah Jessica Parker.
  • W numerze poznacie również znane osobistości Nowego Jorku. Kim są, gdzie dorastali, jakie są ich pasje - to wszystko zawarte jest w artykule The Biggest of the Apples. 
  • Trochę więcej o historii Nowego Jorku i twórcach tego wspaniałego miasta dowiecie się w artykule The Men Who Built New York. Jeden z najlepszych w magazynie!
English Matters: New York - The City That Never Sleeps to cudowne specjalne wydanie, po które każdy fan magazynów obcojęzycznych, języka angielskiego czy świetnej zabawy powinien sięgnąć. Ja bawiłam się świetnie, spędzając cudowny wieczór z English Matters. W końcu - Nowy Jork nigdy nie śpi, prawda? 
Ocena: 10/10

 




Zachęcam Was również do przeglądnięcia najnowszego specjalnego wydania Deutsch Aktuell -  Wirtschaftsdeutsch in der Praxis. Więcej dowiecie się tutaj!






 

English Matters, Deutsch Aktuell oraz English Matters: New York - The City That Never Sleeps otrzymałam od Wydawnictwa Colorful Media. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. Oba numery English Matters czytałam i jak dla mnie świetne! Szczególnie wydanie specjalne o Nowym Jorku mnie oczarowało, to chyba jeden z lepszych numerów EM, jakie mogłam poznać. ;-) Pozdrawiam!
    Osobliwe Delirium

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja bym chciała, tak jak Ty, znać bardzo dobrze trzy języki - na razie dobrze znam tylko polski :D

    OdpowiedzUsuń