Niewypowiedziana | C. C. Hunter

Della na tropie mordercy.

Della Tsang po ostatnich przełomowych wydarzeniach, przyjeżdża do domu. Jej życie obróciło się do góry nogami, a wszystko spowodowane jest morderstwem sprzed dwudziestu lat. Dziewczyna musi wziąć sprawę w swoje ręce i odszukać sprawcę. Pomóc musi jej Chase, odrodzony, z którym Della jest związana. Po ostatnich kłamstwach, wampirzyca nie jest pewna, czy może mu zaufać...

Niewypowiedziana ma w sobie to, co miaÅ‚y poprzednie dwa tomy: lekkość, odrobinÄ™ humoru i  tajemnice. C. C. Hunter po raz kolejny napisaÅ‚a powieść, od której ciężko jest siÄ™ oderwać. Ostatni tom przygód Delli jest odpowiedziÄ… na wszystkie pytania.

Niestety, Niewypowiedziana ma w sobie coś irytującego. Podobnie jak w poprzednim tomie, C. C. Hunter za bardzo skupiła się na wątku romantycznym. Opis sugeruje trójkąt miłosny, który się nie pojawia. Warto również zaznaczyć, że niektórzy bohaterowie powieści pojawili się mniej niż trzy razy (w tym jeden z adoratorów Delli).

Drugim mankamentem byli bohaterowie. W tym tomie ukazali się z zupełnie innej strony. Della od samego początku drażniła mnie i działała na nerwy. W każdym rozdziale ukazywała swoją złość na cały świat, a każdy kto chciał jej pomóc mógł liczyć na infantylne zachowanie głównej postaci. Najbardziej negatywnym bohaterem był jednak Chase, który na każdym kroku próbował przekonać Dellę do swoich uczuć. Momentami wręcz napastował biedną dziewczynę, a ja pragnęłam, aby ''zniknął mi z oczu''.

Niewypowiedziana nie zaskoczyła mnie pozytywnie. Zauważyłam, że autorka usilnie próbowała przedstawić Chase'a jako szarmanckiego chłopaka, lecz wyszło na odwrót. Trylogia kończy się sztampowo, a rozwiązanie tajemnicy morderstwa jest absurdalne. Niestety, lecz w tym tomie C. C. Hunter ukazała się z jak najgorszej strony.

Niewypowiedziana skierowana jest do fanów powieści C. C. Hunter. Sądzę, że będą oni usatysfakcjonowani finałem historii Delli. Czytelnicy, którzy szukają również odprężenia i odskoczni od innych lektur również mogą znaleźć w tej trylogii wiele pozytywnych aspektów.

Ocena: 3/10

Niewypowiedzianą otrzymałam przedpremierowo od Wydawnictwa Feeria. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. Ja czytałam pierwszy tom Wodospadów Cienia i byłam zawiedziona na całej linii!

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoją historię skończyłam na głównej serii. Za dodatki się nie brałam :/

    OdpowiedzUsuń