PRZEDPREMIEROWO: Jak być glam | Fleur De Force

Pozwól wydobyć z siebie to, co najlepsze!


Premiera 18 lutego!


Jak czuć się wspaniale w swojej skórze i wyglądać jak milion dolarów? Fleur De Force to vlogerka modowa, która zainspirowała wielu ludzi do zmiany swojego ''ja''. Jej filmy skłaniają do poprawienia swoich nawyków i prowadzenia lepszego trybu życia. W jej najnowszej książce udziela wielu rad dotyczących wyglądu, mody i stylu życia. Postanowiłam sięgnąć po Jak być glam i zobaczyć, jakie rady przyszykowała dla czytelników.

Fleur skupiła się w dużej mierze na sprawach dotyczących urody. Jest tutaj mowa o podstawowych kosmetykach, różnorodnych maseczkach do twarzy,  koloryzacji włosów i wielu innych, równie ważnych kwestiach. Następnie mamy kolejny ogromny dział, w którym autorka skupiła się na modzie. Na sam koniec poświęciła nam trochę rad odnośnie miłości, interpretacji snu, zdrowia oraz blogowania.

Nie mogę powiedzieć, że Fleur De Force zaskoczyła mnie i nie znałam wielu rad, które mi udzieliła. Wręcz przeciwnie - vlogerka przypomina nam o podstawowych sprawach, takich jak oczyszczanie twarzy, a pomocnych wskazówek jest tutaj niewiele.  Pisze ogólnikowo o doborze dodatków, kupowaniu ubrań czy o fryzurach na co dzień. Niepotrzebne wydają się być również rady odnośnie pierwszych randek - wtedy również trzeba być sobą! 

Jak być glam to - pomimo powyższych zastrzeżeń - dobry poradnik. Sądzę, że książka bardziej przypadłaby do gustu młodszym czytelniczkom, które dopiero wkraczają na drogę kreowania swojego stylu i zdrowego odżywania. Warto przyjrzeć się tej pozycji bliżej - może ona przypaść wielu czytelniczkom do gustu.

Ocena: 5/10

Jak być glam poznałam przedpremierowo dzięki uprzejmości Wydawnictwa Literackiego. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. Ja nie przepadam za takimi książkami, więc podziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie potrzebuję poradników, żeby być glam :D

    OdpowiedzUsuń