English Matters, Deutsch Aktuell, Business English Magazine | Lipiec-Sierpień 2015




ENGLISH MATTERS

Najnowszy numer English Matters jest peÅ‚en interesujÄ…cych artykułów.
W This and That możemy przeczytać co warto zwiedzić w Stanach. Ja osobiście byłam zachwycona propozycjami.
Na pewno każdy kojarzy Johnny'ego Deepa - jeden z najsławniejszych i najlepszych aktorów znany jest głównie z Piratów z Karaibów. English Matters przybliża nam jego postać i opowiada o jego przeszłości, pierwszych rolach oraz trudnościach jakie ostatnio przechodzi.
W kolejnym artykule możemy przeczytać o równie znanym i uwielbianym zespole Thirty Seconds to Mars. Utwory grupy kojarzę i lubię, a przez artykuł przebrnęłam z wypiekami na twarzy.


Cinema International to tekst, który przedstawił mi młodych, dopiero zaczynających zabawę z aktorstwem ludzi. Większości z nich nie kojarzę, jednak w tekście jest wiele pozytywnych słów o produkcjach, w których wystąpili i... o nich samych.
Każdy z nas wie, z jakimi koszmarami musi się zmierzyć podczas podróżowania. Travel Nightmares to tekst, który przedstawia nam sytuacje, z którymi - możliwe - przyjdzie nam się kiedyś zmierzyć.

English Matters po raz kolejny zachwycił mnie. Niektóre artykuły możemy przesłuchać w formacie MP3 na stronie Wydawnictwa. Z English Matters nauka staje się przyjemna i skuteczna!

Ocena: 10/10


DEUTSCH AKTUELL

Kolejny numer Deutsch Aktuell posiada wiele interesujących artykułów.
Edith Stein. Przed przeczytaniem artykułu, nie kojarzyłam tej persony. Okazuje się, że jest to jedna z najciekawszych postaci, o której wiele osób nie ma pojęcia!
Równie ciekawym tekstem jest ten o Władysławie Bartoszewskim. Z nieskrywaną dumą czytałam o zdolnym Polaku!
Przy okazji wizyty w Niemczech warto przeczytać tekst o różnych wydarzeniach wakacyjnych w tym państwie. Niektóre z nich zainteresowały mnie i jeśli pojawię się tam za rok to z pewnością skorzystam z tego artykułu!


Coraz częściej można spotkać Polaków w Niemczech lub Wielkiej Brytanii. Tym razem, magazyn skupia się na tych pierwszych. Co oni robią, jak się utrzymują - tego dowiecie się w artykule.
Najciekawsze jest jednak to, co potrafią psy! Dzięki ciekawemu artykułowi w magazynie, dowiedziałam się między innymi, że te cudowne czworonogi mogą wyczuć chorobę i uratować życie! Koniecznie przeczytajcie.

Deutsch Aktuell jest idealnym magazynem do nauki. Ja osobiście jestem zachwycona i z każdym kolejnym numerem pogłębiam swoją wiedzę. Zachęcam Was do sięgnięcia i pobawienia się z językiem niemieckim.

Ocena: 10/10

BUSINESS ENGLISH MAGAZINE

W 48 numerze Business English Magazine znajdziecie bardzo ciekawe artykuły.
Firma Coca-Cola jest znana na całym świecie. Wszędzie można ujrzeć butelki pełne tego pysznego napoju, który istnieje od 1886 roku. Oczywiście, w magazynie jest bardzo ciekawie napisany artykuł odnośnie Coca-Coli - jaka jest cała historia firmy?
Równie dobrym tekstem jest ten o znanej marce Adidas, której produkty nie sprzedają się już w tak wielkich ilościach jak kiedyś. Co można zrobić, żeby nie dać się wygryźć konkurencji?
Jest również artykuł o Andrzeju Dudzie. Jakie obietnice on złożył i co sądzą o tym inni? Tego możecie dowiedzieć się w magazynie.
Równie ciekawym tekstem jest ten z działu Travel. Szwecja wydaje mi się ciekawym państwem, w którym można zwiedzić wiele ciekawych miejsc. Tylko zabrać rower i... ruszamy w drogę!


Business English Magazine po raz kolejny mnie pozytywnie zaskoczył. Numer 48 jest pełen ciekawych artykułów - każdy znajdzie w nim coś dla siebie. Dodatkowym plusem jest możliwość odsłuchania niektórych tekstów w formacie MP3 oraz słówka pod artykułami z wymową fonetyczną. Ja jestem osobiście zachwycona i zachęcam Was do zapoznania się z magazynami Wydawnictwa Colorful Media.

Ocena: 10/10

Za możliwość poznania Business English Magazine, English Matters oraz Deutsch Aktuell dziękuję ślicznie Wydawnictwu Colorful Media!


Prześlij komentarz

3 Komentarze

  1. LubiÄ™, lubiÄ™!
    I nawet nie dziwi mnie Twoja opinia!
    Zgadzam siÄ™ z niÄ… w 100%!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytuję EM, lubię, ale tym razem czułam się nieco zawiedziona. Nie przypadł mi ten numer do gustu tak bardzo, jak poprzednie...

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę i ja w końcu zacząć te magazyny czytać!

    OdpowiedzUsuń