English Matters, Business English Magazine, Deutsch Aktuell | Marzec-Kwiecień 2015



ENGLISH MATTERS

Kolejny numer English Matters przynosi kolejne, bardzo dobre teksty :)
The Phenomenon of Lolita to jeden z najciekawszych artykułów tego numeru. Jak można się domyślić, tekst opowiada o wstrząsającej powieści Vladimira Nabokova pt. Lolita. W artykule dowiecie się ''Why Lolita was such a hot potato?''. :)
Interesującym artykułem był tekst o projekcie Klary Keller - jaki to projekt, tego dowiecie się czytając ten tekst :)
Kulturalnie - Japanese Vampires! Autor przedstawił w artykule wiele obrazów japońskich wampirów występujących w mangach lub anime. Mimo, że nie jestem fanką wampirów, artykuł ten należał do jednych z najbardziej wartych uwagi.
Hitem numeru z pewnością jest London for Beginners, czyli artykuł dla turystów. W tekście dowiecie się, które miejsca warto odwiedzić, gdy już będzie się w Londynie.

 
Ten numer English Matters jest pełen ciekawych artykułów, które warto poznać.
 
Ocena: 10/10

BUSINESS ENGLISH MAGAZINE

Business English Magazine z każdym kolejnym numerem ma coraz ciekawsze artykuły.
Na początek macie możliwość przeczytania krótkiego tekstu o rannych ptaszkach i śpiochach - zaskoczył mnie!
Okładkowy artykuł o fenomenie kawiarni Howarda Schultz'a jest szczególnie wart uwagi - nie mogłam się oderwać!
Vietnam - Country of Contrasts to artykuł dla fanów turystyki - z tego artykułu dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy o tym miejscu :)
 
Business English Magazine po raz kolejny pozytywnie mnie zaskoczył.
 
Ocena: 10/10
 


DEUTSCH AKTUELL

Kolejny numer Deutsch Aktuell jest pełen interesujących artykułów.
Kaffe gut, alles gut! to artykuł o kawie - jak ona wpływa na ludzi i ile się jej zazwyczaj pije, tego dowiecie się w magazynie.
Hip-Hop w  Niemczech to jedynie muzyka? Artykuł w Deutsch Aktuell pokazuje historię Hip-Hopu i nie tylko :)
Mercedes-Benz - czyli parę informacji o jednej z najbardziej znanych marek na świecie. Co tak naprawdę o niej wiemy?
 
Deutsch Aktuell jak zwykle mnie oczarował i sprawił, iż przepadłam na chwilę w świecie języka obcego :)
 
Ocena: 10/10
 
Za możliwość poznania kolejnych numerów English Matters, Deutsch Aktuell oraz Business English Magazine dziękuję bardzo Wydawnictwu Colorful Media!



Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. Mała Pisareczka29 kwietnia 2015 18:24

    Czytałam EM i DA!
    Bardzo lubię te magazyny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie teraz kliknęłam "Dodaj do koszyka"Deutsch Aktuell.Muszę mieć tę gazetkę,a niestety w empiku tego numeru już nie ma.A artykuły brzmią rewelacyjnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń