Delirium | Lauren Oliver






Co by było, gdyby w naszych czasach miłość była chorobą? Leczyłoby się ją, a ty nigdy nie pomyślałabyś, że się zakochasz. To przecież absurd!
Jednak... Gdy już to nadejdzie, co postanowisz?



Lena Haloway to nastolatka, która niedÅ‚ugo bÄ™dzie mieć zabieg. Od 64 lat, miÅ‚ość jest uważana za chorobÄ™, którÄ… trzeba wyniszczyć. Mimo iż zabieg jest niebezpieczny, a czasem nawet Å›miertelny, każdy musi do niego przystÄ…pić.  Lena nie może siÄ™ doczekać osiemnastki. Wtedy wÅ‚aÅ›nie przystÄ…pi do zabiegu, który jak ona uważa - odmieni jej życie caÅ‚kowicie. Przed tym wydarzeniem, poznaje jednak przystojnego Alex'a....

Hana, przyjaciółka Leny, również staje się dziwna. Dziewczyna odkrywa, że jej koleżanka słucha innej muzyki niż z BAMF i namawia Lenę do imprezek. Dziewczyna ulega.

Po raz pierwszy, gdy ją trzymałam, myślałam sobie : ''Ach... Pewnie nudna''. I choć korciło mnie, aby ją wziąć, odłożyłam ją na półkę.
Miesiąc później, gdy już byłam zatracona w lekturze, chciałam więcej i więcej. Jednym słowem była to super książka.

Bohaterowie byli ciekawi i jedyni w swoim rodzaju - Lena była ciekawą bohaterką, tak samo jak Alex. Umilali mi oni czas podczas czytania tej powieści.

Książka jest niezła. Powieść będzie podobać się tym, co lubią romantyzm, obroty akcji i wielki szum wobec książek :))
Tak więc, Polecam !

Ocena: 7/10