PRZEDPREMIEROWO: Może tym razem | Kasie West

Jeden rok - piękna miłość.


 PREMIERA 17 LIPCA!


Sophie Evans jako pracowniczka lokalnej kwiaciarni pojawia się na wszystkich organizowanych przyjęciach. Dziewczyna marzy o karierze projektantki, lecz cierpi na brak nowych pomysłów i nadmiar obowiązków. Ponadto musi wytrzymać obecność Andrew, syna słynnego kulinarnego szefa kuchni, który wszędzie towarzyszy ojcu. Sophie z czasem zauważa jednak, iż chłopak wcale nie jest tak okropny, jak sobie to wmawiała...

Najnowsza powieść Kasie West już jutro zawita na półki w księgarniach. Może tym razem przedstawia relację Sophie oraz Andrew, którzy muszą uczestniczyć w tych samych wydarzeniach organizowanych w miasteczku. Czy bohaterów połączy przyjaźń, pomimo początkowej niechęci?

Kasie West tym razem nie zdołała mnie porwać do przedstawianego świata. Tempo akcji było straszliwie wolne, pomimo szerokich odstępów czasu pomiędzy dziewięcioma wydarzeniami. Miałam wrażenie, iż autorka skupiła się na mało ważnych elementach utworu, dlatego relacje między bohaterami były niedokładnie przedstawione.

Najnowszy utwór Kasie West opowiada o skomplikowanych relacjach. Andrew ma trudności w zawieraniu nowych przyjaźni, gdyż co chwilę zmienia z ojcem miejsce zamieszkania. Sophie musi natomiast radzić sobie z poczuciem zdrady po odejściu ojca, który zostawił jej rodzinę. Bohaterów łączy nić porozumienia. Pomysł z ukazaniem ich spotkań podczas dziewięciu różnych wydarzeń był świetny i myślę, że to najlepszy element tej powieści.

Największym mankamentem utworu są bohaterowie, co bardzo mnie zaskoczyło, ponieważ wcześniejsze utwory posiadały niezwykle barwne postaci. Sophie była niezdecydowana i pokazywała to swoim zachowaniem. Dziewczyna postępowała strasznie infantylnie wobec Andrew, który swoją drogą nie był zawsze kulturalny. Miałam jednak wrażenie, iż chłopak jest lepiej wychowany i stara się nie urazić Sophie podczas konwersacji.

Może tym razem nie jest typową powieścią Kasie West, która bawi i czaruje. Na kartach utworu zaprezentowane zostały losy irytujących bohaterów, szukających sposobu na spełnienie własnych marzeń. Brakuje jednak polotu i niezwykłego klimatu zawartych w poprzednich powieściach autorki. Fani twórczości Kasie West mogą śmiało sięgnąć po najnowszą lekturę i zanurzyć się w świecie kwiatów oraz smakołyków - Sophie i Andrew chętnie ugoszczą Was na organizowanych przyjęciach!

Ocena: 4/10

Może tym razem otrzymałam przedpremierowo od Wydawnictwa Feeria. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

4 Komentarze

  1. Nie dziwi mnie ta recenzja, bo przeczytałam już sporo jej książek i jak dla mnie mają bardzo nierówny poziom.

    Mi się ostatnio trafiła akurat bardzo fajna powieść - "Słuchaj swego serca", w wersji audiobooka (po angielsku). Czyta Nora Jones, która jest jak wieloosobowa obsada w jednej osobie:D. Magia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Słuchaj swojego serca'' bardzo miło wspominam - to jedna z lepszych powieści autorki. Będę musiała spróbować jej odsłuchać, skoro polecasz audiobooka :)

      Usuń
  2. Wcześniej nie czytałam tej autorki, więc może tym razem :D
    Pozdrawiam, Pola
    www.czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń