CURRENTLY WATCHING | LUTY 2019

Od ostatniego Currently Watching minęło trochę czasu (prawie rok!). Nie oznacza to jednak, iż porzuciłam oglądanie seriali i filmów. Ostatnio natrafiłam na wiele perełek, ale również na tragicznie słabe produkcje, o których zamierzam w najbliższym czasie opowiedzieć parę słów więcej. Obecnie jednak kontynuuję seans - jakie tytuły zajmują mi czas w lutym?

 

THE BORGIAS

Currently Watching: S02E02

Losy jednego z najbogatszych rodów renesansowego Rzymu, Borgiów, którzy znani byli z zamiłowania do intryg, romansów oraz morderstw.

Początkowo The Borgias był serialem, który pozwalał oderwać myśli od obowiązków oraz codzienności. Niestety, w trakcie oglądania pierwszej serii szybko przekonałam się, iż twórcy odeszli w stronę utartych schematów i przedstawiali rozwiązania, których widzowie mogli się śmiało domyślić parę odcinków wcześniej. Mam jednak nadzieję, że drugi i trzeci sezon zadowolą mnie o wiele bardziej.

MOZART IN THE JUNGLE

Currently Watching: S02E04

Hailey udaje się na przesłuchania do Nowojorskiej Orkiestry Symfonicznej, lecz zamiast pracy jako oboistka, staje się asystentką nowego dyrygenta, Rodrigo.

Mozart in the Jungle nie pokazuje samej prawdy, jeśli chodzi o życie muzyków, lecz zdarzają się chwile, gdy rzeczywiście twórcy mają rację i trafiają w punkt. Jestem związana z muzyką klasyczną od dziecka, dlatego takie humorystyczne podejście do tematu i podkreślenie w karykaturalny sposób niektórych zachowań zdobyło moje serce już w pierwszych odcinkach. Jak na razie mocny pierwszy sezon - następne już oglądam!

DYNASTY

 Currently Watching: S02E14

Fallon oraz Steven powracają do domu, gdzie ojciec zaskakuje ich nieoczekiwaną informacją - w najbliższym czasie ma zamiar połączyć się węzłem małżeńskim z jedną ze swoich pracownic, Crystal Flores.

Dynasty należał do grupy seriali, które określam mianem guilty-pleasure. Z czasem jednak zaczęłam się tak świetnie bawić poznając następne kłopoty, intrygi i bogactwa rodziny Carringtonów, że produkcja stała się jedną z moich ulubionych. Drugi sezon wprowadza wiele nowych wątków, co może nie przypaść do gustu niektórym widzom, lecz ja jestem pozytywnie nastawiona i po dziesięciu odcinkach nowej serii jestem przekonana, że dobry poziom zostanie utrzymany do końca. Warto również wspomnieć, że Dynastia dostała trzeci sezon!

{RECENZJA PIERWSZEGO SEZONU DYNASTY}

BLINDSPOT

Currently Watching: S02E05

Pewna kobieta zostaje znaleziona naga i pokryta tajemniczymi tatuażami na Times Square. Nie pamięta kim jest. FBI odkrywa, że jej ciało to mapa wskazówek do rozwiązania kryminalnych zagadek oraz ujawnienia jej tożsamości.
 
Swoją przygodę z Blindspot rozpoczęłam dawno temu, lecz nie jest to produkcja, którą oglądam z przejęciem. Kilka miesięcy temu skończyłam pierwszy sezon i niedawno rozpoczęłam drugi - fabularnie jest dobry, lecz ma zdecydowanie zbyt wiele odcinków i wątków pobocznych, aby zainteresować na dłużej.

I AM THE NIGHT

Currently Watching: S01E03

Młoda Fauna Hodel próbuje odkryć prawdę o swojej prawdziwej rodzinie.

I Am the Night to serial oparty na faktach autentycznych. Po dwóch odcinkach jestem w stanie stwierdzić, iż będzie to jedna z lepszych produkcji tego roku. Przedstawiana historia wciąga, a świetne zdjęcia oraz klimat serialu z pewnością umilą czas. Czas pokaże, czy produkcja zdoła utrzymać poziom do samego końca.

ROSWELL. NEW MEXICO

Currently Watching: S01E05

Liz wraca do rodzinnego Roswell. Odkrywa, iż miasteczko zamieszkują przybysze z obcej planety.

Nie oglądałam oryginalnego Roswell, dlatego ciężko jest mi porównać Roswell. New Mexico do kultowej produkcji. Mogę jednak stwierdzić, iż najnowszy twór przyniesie chwilę dobrej rozrywki.

DEADLY CLASS

Currently Watching: S01E05

Marcus trafia do liceum dla zabójców, gdzie na każdym kroku czyha na niego niebezpieczeństwo.

Deadly Class to serial specyficzny, który z jednej strony wciąga straszliwie, a z drugiej wywołuje znużenie. Twórcy mają dobre pomysły i w interesujący sposób przedstawiają losy bohaterów, lecz po czterech odcinkach zauważyłam tendencję do powtarzania niektórych sytuacji czy zarzucania widza chaotycznymi dialogami. Jeszcze nie oceniam, bo przede mną ponad połowa sezonu, ale warto przyjrzeć się bliżej.

RIVERDALE

Currently Watching: S03E13

Miasteczkiem Riverdale wstrząsa ogromna tragedia: ciało Jasona Blossoma zostaje odnalezione w rzece. Betty Cooper, Veronica Lodge, Archie Andrews i Jughead Jones postanawiają odkryć prawdę i dowiedzieć się, kto jest ukrywającym się mordercą.

Już z pewnością należę do grona widzów, którzy popularne Riverdale określają mianem #Riverfail. Przykro mi bardzo, ale trzecia seria nie reprezentuje żadnego poziomu. Myślę, że wraz z ostatnim odcinkiem sezonu powiem żegnam mieszkańcom miasteczka.

Jakie seriale Wy oglÄ…dacie w czasie wolnym?

Prześlij komentarz

1 Komentarze

  1. Ja się strasznie wkręciłam w Dynastię, szczególnie pierwszy sezon. :D Riverdale staram się dokończyć, ale ten serial to porażka jakaś, ten dwa ostatnie sezony. :/

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń