PARADISE WITH BOOKS IN 2018 | A YEAR IN REVIEW

 Szczęśliwego Nowego Roku!

 
Rok 2018 byÅ‚ udanym rokiem zarówno prywatnie jak i czytelniczo. UdaÅ‚o mi siÄ™ przeczytać 141 książek - nie mam pojÄ™cia jakim cudem, ale pobiÅ‚am swój czytelniczy rekord. Strona Goodreads twierdzi, iż ilość stron wyniosÅ‚a trochÄ™ ponad 51 tysiÄ™cy, co jest dla mnie szokujÄ…cym wynikiem. Najważniejsze dla mnie byÅ‚o jednak to, iż każda przeczytana książka przeniosÅ‚a mnie na moment do zupeÅ‚nie innego Å›wiata i umożliwiÅ‚a mi poznanie czegoÅ› nowego. WiÄ™cej o ulubionych i najgorszych tytuÅ‚ach opowiem za parÄ™ dni w specjalnie przeznaczonych do tego postach. 

ChciaÅ‚abym życzyć wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku -  mam nadziejÄ™, że 2019 przyniesie Wam wiele dobrego! 

SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!


Prześlij komentarz

4 Komentarze

  1. U mnie miniony rok był słaby pod względem czytelniczym a pracowity w osobistym - jedno wiąże się z drugim . Nie wiem kiedy uda mi się zrobić podsumowanie.

    2019 życzę ci aby był jeszcze owocniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :D

    OdpowiedzUsuń