Story of Bad Boys. Tom 2 | Mathilde Aloha

 Lili i jej problemy.

Lili Wilson wychodzi na prostą i wszystko zaczyna się układać po jej myśli. Mieszkanie z chłopakami okazało się być najlepszym co mogło ją spotkać. Evan jest dla niej niczym brat, a stosunki z Cameronem poprawiają się z dnia na dzień. Dziewczyna zaczyna go nawet traktować bardziej poważnie... Wszystko może się jednak zawalić niczym domek z kart, ponieważ przeszłość nawiedza Lili. Czy dręczący ją Jace odpuści i pozwoli na nowo rozpocząć życie?

Story of Bad Boys. Tom 2 to kontynuacja historii ukazanej w pierwszym tomie o tym samym tytule, która przedstawia losy Lili Wilson, świeżo upieczonej studentki dziennikarstwa w Los Angeles. Postanowiłam dać autorce jeszcze jedną szansę i sprawdzić, czy druga część przypadła mi do gustu bardziej. Niestety, Mathilde Aloha ponownie mnie zawiodła...

Jedyną zaletą tej powieści jest język jakim posługuje się autorka. Powieść można przeczytać naprawdę szybko, gdyż kartki przelatują między palcami w zastraszającym tempie. Niestety, fabularnie utwór nie zaskoczył mnie pozytywnie. Przez wiele rozdziałów autorka zasypuje czytelnika nudnymi i nie wnoszącymi nic ciekawego informacjami, a akcja pojawiała się sporadycznie. Zakończenie ponownie intryguje czytelnika i skłania do dalszej lektury, choć spodziewałam się takiego zwrotu akcji.

Mathilde Aloha po macoszemu potraktowała wątek związany z przyjaciółką Lili, która przez wydarzenia z przeszłości leży w śpiączce. Czytelnik otrzymuje urywki z paru rozmów, ale nie dają one szerszego spojrzenia na całą sprawę. Autorka opisuje przyjaźnie, romanse, demony przeszłości, ale także próbę ułożenia sobie życia na nowo.

Bohaterowie są najsłabszym ogniwem całej lektury. Lili Wilson wielokrotnie odznaczała się naiwnością i infantylnością, a niektóre momenty pokazały, iż jest także straszliwie niezdecydowana. Zachowanie Camerona poprawiło się, choć stale mnie irytował - jego akcje względem dziewczyny często były nieuzasadnione i wydawało mi się, że pragnie jedynie kontrolować jej życie. Evan był najbardziej pozytywny, choć autorka nie wykorzystała jego postaci w wielu rozdziałach.

Story of Bad Boys. Tom 2 nie zaskoczył mnie niczym nowym, a jedynie utwierdził w przekonaniu, iż historia o ''złych chłopakach'' z Los Angeles nie jest dla mnie. Mathilde Aloha nie zagłębiając się w wątki próbuje ofiarować czytelnikom iście gangsterską lekturę, która niestety ostatecznie okazuje się być jedynie niezbyt barwną młodzieżówką. Zakończenie zaskakuje, ale myślę, że moja przygoda z serią o Lili Wilson zakończy się na etapie drugiego tomu - być może dramaty przyszłej dziennikarki były zbyt dramatyczne?

Ocena: 3/10

Story of Bad Boys. Tom 2 otrzymałam od Wydawnictwa Feeria. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

0 Komentarze