PRZEDPREMIEROWO: Miłość i inne zadania na dziś | Kasie West

 Lista.

PREMIERA 9 MAJA!

Gdy przyjaciele wyjeżdżają na całe lato na wakacje, Abby Turner zostaje w mieście wraz z Cooperem. Sytuacja nie jest szczególnie przyjemna, ponieważ wyznania przed rokiem miłość została nieodwzajemniona. Mama dziewczyny nie wychodzi na zewnątrz, ojciec jako żołnierz wyjechał daleko stąd, dziadek stara się pomóc jak może. Jakby tego było mało, pasja Abby zostaje niedoceniona - jej obrazy nie mają głębi i nie zostaną wystawione w muzeum. Lista, którą Abby tworzy wzorując się na największych zaletach najbliższych jej osób ma pomóc wnieść do jej dzieł więcej emocji i serca. Czy zadania pomogą jej osiągnąć wyznaczony cel i znaleźć prawdziwą miłość?

Kasie West pisze jak szalona, a ja za każdym razem rzucam wszystko i zabieram się za lekturę jej najnowszej powieści. Tak było również w przypadku Miłości i innych zadań na dziś, która premierę będzie mieć dziewiątego maja. Czy historia Abby Turner zdołała mnie zachwycić?

Kasie West ma bardzo lekki język i powieść czyta się naprawdę szybko. Nie jest ona utrzymana w tak humorystycznym klimacie jak Chłopak na zastępstwo, ale nadal można było uśmiechać się podczas lektury rodzinnych rozmów czy konwersacji Abby z Cooperem.

Miłość i inne zadania na dziś to książka poruszająca wiele wątków, lecz nie wszystkie są opisane w pełni. Miałam wrażenie, że autorka w pewnym momencie nie była pewna rozwijanego wątku romantycznego i w porównaniu do poprzednich lektur potraktowała go po macoszemu. Na szczęście inne tematy poruszane w książce mi to wynagrodziły. Czytelnicy mogą liczyć na pasję dotyczącą sztuki, ogromną przyjaźń, złamane serce, nowe doświadczenia, poznawanie własnego ja czy niezwykłe relacje rodzinne.

Abby była ciekawą bohaterką - jej sarkazm nadawał książce zadziorności. Kibicowałam jej podczas malowania i zdobywania kolejnych doświadczeń za pomocą stworzonej listy. Trochę zawiodłam się na Cooperze, którego charakter nie był dokładnie przedstawiony - miałam wrażenie, że autorka po macoszemu potraktowała jego postać. Nie mogę nie powiedzieć paru słów na temat dziadka bohaterki - był niesamowicie pozytywną postacią, która nadała książce wyjątkowego klimatu.

Miłość i inne zadania na dziś to niezwykle pozytywna historia o odkrywaniu własnego ja. Kasie West potrafi zarówno wywołać uśmiech jak i doprowadzić czytelnika do krótkiej refleksji. Powieść idealnie sprawdzi się na wiosenną lekturę, która poprawi humor i sprawi, że zapomnicie o całym świecie. Jesteście gotowi wybrać się do galerii sztuki? Abby zaprasza!

Ocena: 8/10

Miłość i inne zadania na dziś otrzymałam przedpremierowo od Wydawnictwa Feeria. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

4 Komentarze

  1. Czytam tyle pozytywnych recenzji o tej książce, że chyba się w końcu na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się ta książka mega spodobała - poczułam wakacje <3
    Wg mnie najlepsza książka West ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, West jest niezawodna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię książki tej autorki, więc "Miłość i inne zadania na dziś" też chciałabym kiedyś przeczytać :D Tylko kiedy... :(

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń