CURRENTLY WATCHING | KWIECIEŃ 2018

Nadeszła wiosna i nowe seriale oraz kontynuacje ulubionych produkcji zaskakują nas z każdej strony. Co takiego będę oglądać w najbliższym czasie?


RIVERDALE

Currently Watching: S02E19


Miasteczkiem Riverdale wstrząsa ogromna tragedia: ciało Jasona Blossoma zostaje odnalezione w rzece. Betty Cooper, Veronica Lodge, Archie Andrews i Jughead Jones postanawiają odkryć prawdę i dowiedzieć się, kto jest ukrywającym się mordercą.

Riverdale pozytywnie zaskoczył mnie pierwszym sezonem, ale drugi jest pełen mankamentów. Odcinki mają wiele wątków, które jednak nic nie wnoszą do fabuły. Mam nadzieję, że nie zawiodę się chociaż zakończeniem tej serii.



THE ARRANGEMENT

Currently Watching: S02E05

 Aktorka, Megan Morrison, podpisuje kontrakt małżeński wart miliony. Zaczyna żyć jak celebrytka, lecz odkrywa również ciemną stronę sławy.

The Arrangement to serial, który lubię oglądać, choć nie ma w nim nic zaskakującego. Pierwszy sezon wypadł w moich oczach bardzo przeciętne. Druga seria wnosi jednak powiew świeżości i intryguje nowymi wątkami. Mam nadzieję, że będzie tak dobrze aż do samego końca!

SIREN

Currently Watching: S01E01

W Bristol Cove pojawia się tajemnicza dziewczyna, która wywołuje zamieszanie wśród mieszkańców.

Siren to nowa produkcja stacji Freeform, której byłam ciekawa od pierwszych zapowiedzi. Jestem zaintrygowana historią o syrenach - mam nadzieję, że będzie oryginalną i nieco mroczną wersją opowieści o tajemniczych stworzeniach.

Co Wy oglądacie w kwietniu?

Prześlij komentarz

3 Komentarze

  1. Siren mnie zaciekawił. Oglądałam parę dni temu zwiastun i bardzo możliwe, że się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie zainteresował każdy z tych seriali. :D Mam spore zaległości z serialami, ale jak tylko wszystko nadrobię to zabiorę się za jakiś nowy. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w kwietniu mam pierwsze spotkanie z Riverdale i startowy sezon jest faktycznie całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń