Pocałunek zdrajcy | Erin Beaty

Walcz za wszelką cenę.

Sage Fowler pragnie być wolna i spełniać swoje najskrytsze marzenia. Niestety, nie jest jej to dane. Dziewczyna zostaje wysłana wbrew swojej woli do swatki, która ma za zadanie znaleźć jej dobrego męża. Spotkanie kończy się z hukiem, a Sage otrzymuje kuszącą propozycję - ma pracować dla swatki jako asystentka i szpieg potencjalnych kandydatów na przyszłych małżonków dla wysoko urodzonych panien. Gdy jednak spotyka pewnego żołnierza, jej zadanie się komplikuje...

Pocałunek zdrajcy to powieść, której byłam bardzo ciekawa. Za granicą zdobyła naprawdę duży rozgłos, a w Polsce również została doceniona przez czytelników. Postanowiłam wyruszyć w podróż wraz z Sage, aby powstrzymać niecne plany niektórych arystokratów...

Erin Beaty ma lekki język, lecz historia opisywana przez autorkę jest momentami bardzo chaotyczna. Przez wiele rozdziałów akcja spokojnie idzie do przodu - niektóre potrafią straszliwie znużyć. Dopiero ostatnie strony ukazują dynamiczne wydarzenia, przyprawiające o szybsze bicie serca. Wiele wydarzeń było naprawdę niepotrzebnych - wprowadzały zamęt i wyciągały czytelnika z lektury.

Historia jest schematyczna i jedynie niektóre wątki są interesująco przedstawione. Nie mogłam znieść motywu miłości, który był po prostu chaotyczny i niezwykle irytujący. Bohaterka nie była pewna swoich uczuć i nie mogła się zdecydować aż do samego końca. Czytelnicy znajdą również wiele intryg, walk czy politycznych problemów.

Nie mogłam się przekonać do bohaterów. Zachowanie Sage Fowler denerwowało - bohaterka co chwilę zmieniała zdanie i podejmowała decyzje pod wpływem każdego zdania, które usłyszała. Była również naiwna. Z kolei Quinn nie do końca mnie zachwycił - liczyłam, że dowiem się o nim o wiele więcej.

Pocałunek zdrajcy to powieść, która przeniesie Was do świata wysoko urodzonych panien i walecznych żołnierzy. Erin Beaty stworzyła bajkową historię w stylu Rywalek Kiery Cass, gdzie tajemnice i intrygi są na porządku dziennym. Nie jest to powieść, którą zapamiętacie na długo, lecz można się z nią całkiem nieźle bawić. Czy powstrzymacie wojnę zanim będzie za późno?

Ocena:  5/10

Pocałunek zdrajcy otrzymałam od Księgarni Tania Książka. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

2 Komentarze