Turbulencja | Whitney Gracia Williams

Miłość w przestworzach.

Życie Gillian nie jest tym, które opisuje rodzinie przez telefon. Tak naprawdę zamiast pracy na wysokim stanowisku i mieszkaniu w jednej z najlepszych dzielnic Nowego Jorku, kobieta ledwo wiąże koniec z końcem. Pewnego dnia, za namową koleżanki udaje się na imprezę, gdzie spotyka przystojnego mężczyznę. Kobieta postanawia uznać to za jednorazową przygodę, lecz gdy dostaje pracę jako stewardesa... Sprawy się komplikują. Gillian i Jake postanawiają nie angażować się w związek uczuciowo, lecz każde kolejne spotkanie przybliża ich do siebie coraz bardziej...

Turbulencja to powieść autorstwa Whitney Gracii Williams. Byłam ciekawa lektury opisującej podniebną miłość, dlatego postanowiłam zapoznać się z tym utworem. Czy mój lot odbył się bez nieprzyjemnych turbulencji?

Whintey Gracia Williams posÅ‚uguje siÄ™ lekkim i przyjemnym jÄ™zykiem, dlatego powieść można przeczytać bardzo szybko. W książce pojawiajÄ… siÄ™ liczne sceny o charakterze erotycznym. Momentami byÅ‚y one przerysowane i przytÅ‚aczaÅ‚y czytelnika. 

Zaletą powieści Whitney Gracii Williams jest zdecydowanie wielowątkowość. Bohaterowie zmierzą się z wieloma problemami, które często wpłyną na ich życie. Pojawią się demony przeszłości, brak uczuć ze strony rodziny, pragnienie odnalezienia szczęścia, zemsta czy zaskakująca miłość. Nie można narzekać na brak akcji. Szczególnie ostatnie rozdziały książki sprawią, że czytelnik będzie śledził losy bohaterów z zapartym tchem.

Bohaterowie nie zyskali mojej sympatii. Gillian zachowywała się często nielogicznie i infantylnie. Jej decyzje były podejmowane pod wpływem chwili. Jake wypadł w moich oczach jeszcze gorzej. Niezwykle aroganckie zachowanie, brak kultury, ciągłe manewry pomiędzy ukazywaniem dwóch swoich jakże odmiennych od siebie twarzy - nie zdołałam go polubić.

Zapnijcie dobrze pasy! Turbulencja zapewni Wam godziny niezwykÅ‚ej rozrywki. Znajdziecie mnóstwo pikantnych momentów, demony przeszÅ‚oÅ›ci jak i rozwijajÄ…ce siÄ™ uczucie. Whitney Gracia Williams potrafi zagrać na emocjach czytelnika, lecz także zaskoczyć go nagÅ‚ym zwrotem akcji. Czy jesteÅ›cie gotowi wyruszyć w przestworza?  

Ocena: 7/10

Turbulencję otrzymałam od Wydawnictwa Kobiece. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

9 Komentarze

  1. Mam tę książkę w planach. Kilka pozytywnych opinii już przeczytałam o niej, i wydaje mi się, że powinna mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę już o tej książce słyszałam i chcę ją przeczytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ta książka! Mam ja już na liście i może niedługo uda mi się ją przeczytać :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją na oku, choć w przeważającej mierze czytelniczki oceniają ją jako przeciętna lub słaba pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust. Może Tobie przypadnie do gustu?

      Usuń
  5. Jak patrzę na tę okładkę, od razu nasuwa mi się na myśl jakaś książka Mroza, ale nie mogę sobie przypomnieć tytułu :) Chętnie przeczytam, a wszystko dla tych emocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu! Książek Mroza nie czytałam, choć je kojarzę i rzeczywiście - może podobny kolor okładki? ;)

      Usuń