CURRENTLY WATCHING | PAŹDZIERNIK 2017

Październik nadszedł w tym roku bardzo szybko. Od końca wakacji przeczytałam już sporą ilość powieści, a moje serialowe statystyki nie wypadają gorzej - powolutku nadrabiam wszystkie swoje zaległości. Początek jesieni to czas nowych produkcji i kolejnych sezonów tych ulubionych. Jakie tytuły umilają mi czas w październiku?


OUTLANDER

Currently Watching: S03E06

Podczas wypoczynku w Szkocji w 1945, pielęgniarka wojenna, Claire Randall, zostaje przeniesiona w czasie do roku 1743, gdzie poznaje Jamiego Frasera. Z czasem kobieta zaczyna być rozdarta pomiędzy uczuciami do swojego męża a przystojnego Szkota.

Trzeci sezon Outlandera miał niedawno swoją premierę, a ja - wielka fanka całej serii autorstwa Diany Gabaldon oraz produkcji - od razu zaczęłam oglądać. Pierwsze odcinki obiecują rozwój akcji i powoli wprowadzają czytelnika w życie postaci. Jestem bardzo ciekawa jak twórcy pociągną wszystkie wątki - mam nadzieję, że będzie równie świetnie co zawsze!

STRIKE

Currently Watching: S02E01

Strike, weteran wojenny oraz prywatny detektyw, podejmuje się śledztwa, w którym pomaga mu młoda asystentka, Robin.

Strike to serial stworzony na podstawie powieści Roberta Galbraitha (pseudonim J. K. Rowling). Jak na razie obejrzałam pierwszy sezon, który dotyczył Wołania kukułki autorstwa Roberta Galbraitha. Przyznam szczerze, iż jak na razie produkcja jest naprawdę dobra - mam nadzieję, że będzie tak również w przypadku Jedwabnika oraz Żniw zła.

VICTORIA

Currently Watching: 02E05

Młoda Victoria wstąpiła na tron. Jako królowa zmierzy się z wieloma problemami, intrygami i zmianami.

Sezon drugi dopiero co się zaczął, a już się kończy. Na szczęście poziom nie został obniżony i nadal jest świetnie. Trochę jednak brakuje mi wątków pobocznych postaci - najbardziej służby w pałacu, który został odsunięty na bok na rzecz dokładniejszego ukazania problemów tytułowej bohaterki.

THE GOOD DOCTOR

Currently Watching: S01E03

Shaun, młody chirurg z zespołem sawanta, zostaje zatrudniony w szpitalu.

Najnowszy serial z Freddiem Highmorem w roli głównej był jednym z tych, które musiałam koniecznie obejrzeć. Na co dzień nie oglądam medycznych produkcji, lecz The Good Doctor wyróżniało się swoim głównym bohaterem. Jak na razie jestem zachwycona tą produkcją.

RIVIERA

Currently Watching: S01E08

Georgina Clios zaczyna własne śledztwo, gdy podejrzewa, iż śmierć jej męża nie była przypadkowa.

Riviera zainteresowała mnie od samego początku, lecz ciągle nie miałam okazji, aby przyjrzeć się jej bliżej. Na szczęście w końcu włączyłam pierwszy odcinek, a potem kolejne. Jestem bardzo ciekawa jak twórcy rozwiążą wszystkie wątki, które poruszyli w serialu.

Co Wy oglądacie w październiku?

Prześlij komentarz

1 Komentarze