Hotel nad oceanem | Colleen Coble

Sekrety dzieciństwa.


Gdy Claire Dellamare przyjeżdża na wyspę Folly Shoals, zaczyna odkrywać sekrety. Dowiaduje się, iż zniknęła w dniu swoich czwartych urodzin i została zwrócona z karteczką przyczepioną do jej ubrania rok później. Luke Rocco stracił matkę w momencie tamtego zdarzenia. Claire postanawia wraz z mężczyzną odkryć tajemnice, lecz ktoś zaczyna niweczyć ich plany. Czy zdążą dowiedzieć się prawdy na czas?

Hotel nad oceanem to pierwszym tom serii Nad Zatoką autorstwa Colleen Coble. Byłam bardzo zaintrygowana tajemniczym zniknięciem Claire i pragnęłam odkryć tajemnice wraz z nią. Czy losy bohaterów wciągnęły mnie na dobre?

Colleen Coble ma lekki język, lecz nie potrafiłam wciągnąć się w lekturę tej powieści. Parę razy musiałam ją odłożyć na dłuższy czas, ponieważ czułam, iż nie przebrnę przez nią w pełni. Na szczęście w końcu mi się to udało, lecz nie była to satysfakcjonująca lektura. Hotel nad oceanem opowiada głównie o Claire oraz Luke'u, którzy razem próbują zrozumieć, co się stało w roku zniknięcia dziewczyny oraz matki mężczyzny. Przyznam szczerze, że autorka przelatywała przez niektóre sytuacje i nie opisywała ich w ciekawy sposób. Zakończenie utworu również nie zaskoczyło mnie pozytywnie.

Claire Dellamare straszliwie mnie irytowała i nie mogłam jej polubić. Dziewczyna często była naiwna, postępowała pod wpływem chwili i zachowywała się infantylnie. Również Luke nie zachwycił mnie swoim zachowaniem. Liczyłam, iż z czasem poczuję do niej choć trochę sympatii, lecz tak się nie stało.

Hotel nad oceanem straszliwie mnie zawiódł. Liczyłam na niesamowicie porywającą i trzymającą w napięciu lekturę, lecz otrzymałam zupełnie coś innego. Colleen Coble nie potrafiła mnie zainteresować opisywanymi przez nią wydarzeniami. Śledziłam losy bohaterów bez większych emocji i nie byłam zaskoczona zakończeniem tej lektury. Losy Claire oraz Luke'a okazały się być zupełnie inne, od tych na które miałam nadzieję...

Ocena: 1/10

Hotel nad oceanem otrzymałam od Wydawnictwa Dreams. Bardzo dziękuję!

Prześlij komentarz

3 Komentarze

  1. Fabuła faktycznie wzbudzała zaciekawienie, ale po twojej opinii przeszło mi :( Raczej sobie daruje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi, że tak się rozczarowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że ta książka Cię zawiodła. Ja też nie raz spotkałam lekturę, która pomimo tego, iż lekko jest napisana, nie wciąga.

    OdpowiedzUsuń