CURRENTLY WATCHING | SIERPIEŃ 2017

Połowa wakacji już za nami - jak ten czas szybko leci! W te gorące dni nie sposób wytrzymać na zewnątrz, dlatego nadrabiam swoje serialowe zaległości, których jest sporo. Jakie seriale umilą mi czas w sierpniu?


MERLIN

Currently Watching: S03E02

Młody czarodziej o imieniu Merlin przybywa do Camelotu, gdzie zostaje sługą księcia Artura.

Merlina zaczęłam oglądać pod koniec lipca, lecz serial wciągnął mnie tak bardzo, że nie mogę przestać go oglądać. Produkcja oparta o historie arturiańskie zapewnia godziny niezwykłej rozrywki. Emocje gwarantowane!

ONCE UPON A TIME

 Currently Watching: S06E01

Na bohaterów bajek dla dzieci zostaje rzucona klątwa. Przeniesieni do miasteczka Storybrook prowadzą normalne życie nie pamiętając tego kim są. Uratować ich może tylko córka Śnieżki - Emma.

Once Upon A Time to serial pełen wzlotów i upadków. Sezon piąty zafascynował mnie swoją pierwszą połową, lecz ostudził entuzjazm drugą. Postanowiłam nadrobić zaległości i sięgnąć po szóstą serię - do premiery siódmej zostało już niewiele czasu!

REIGN

Currently Watching: S04E01

Kiedy Maria Stuart przybywa do Francji, by poślubić syna króla, musi stawić czoła komplikacjom na drodze ku władzy.

Moja przygoda z Reign nie była pełna pozytywnych wrażeń. Ostatnie dwa sezony zaprezentowały straszliwie słaby poziom. Za czwartą (ostatnią) serię zamierzam się zabrać w najbliższym czasie. Czy mogę liczyć na lepiej przedstawioną historię?


Jakie seriale Wy oglądacie w sierpniu?

Prześlij komentarz

4 Komentarze

  1. Ja obecnie chciałabym nadrobić zaległości w PLL i zabrać się za jeden seria, ale nie mam pomysłu co wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skończyłam przygodę z PLL na trzecim sezonie. Miałam wrażenie, że im dalej tym gorzej. Z trzech powyższych najbardziej przypadł mi do gustu Merlin - lekki i pełen humoru. Przeglądnij poprzednie odsłony Currently Watching - tam również jest parę propozycji, może znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń
  2. Pierwszy sezon OUAT był fenomenalny! W tym ostatnim było tyle absurdów, że masakra... a obawiam się, że siódmy niestety ale będzie najgorszy! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie obawiam się tego szóstego sezonu - słyszałam wiele niepochlebnych opinii. Nadal pozostaje jednakże nadzieja, że siódmy zaskoczy pozytywnie! :)

      Usuń