Stos Ksiąg Zakazanych | Lipiec 2017

W końcu wakacje - pora uporządkować swoje książkowe zbiory. Od ostatniego Stosu Ksiąg Zakazanych minęło trochę czasu i ostatnio dotarły do mnie same cudeńka! Jakie książki stały się moimi ulubionymi?

Niektóre utwory posiadają swoje recenzje - kliknij w czerwony tytuł książki, aby przenieść się do opinii o nim.



Dręczyciela oraz Making Faces otrzymałam od Wydawnictwa Editio. Powieść Penelope Douglas bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła - niestety, nie mogę powiedzieć tego samego o utworze Amy Harmon. Na zawsze razem. Ella i MichaPiękny oraz Podbój to książki, które dostałam od Wydawnictwa Zysk i S-ka. Ponownie delektowałam się powieścią Elle Kennedy, mogłam również poznać pikantną historię Christiny Lauren oraz zanurzyć się w problematycznym świecie Elli i Michy. Krainę miłości i zatracenia otrzymałam od Wydawnictwa Kobiece. Książka Tiphanie Yanique nie do końca mnie zachwyciła - więcej dowiecie się z recenzji. Łowczyni z Ciernistego Lasu Upragniony deszcz dostałam od Wydawnictwa Dreams. Obie powieści całkiem pozytywnie mnie zaskoczyły - szczególnie utwór Myry Johnson.


Firstlife. Pierwsze życie oraz Chłopak, który chciał zacząć od nowa Nic do stracenia. Początek to trzy powieści, które dostałam od Wydawnictwa HarperCollins. Największym zaskoczeniem była dla mnie historia Ellie oraz Jamiego. Sekrety roślin Czerwone dziewczyny dostałam od Wydawnictwa Literackie - obydwie pozycje są warte uwagi. Ross Poldark oraz Demelza to dwa tomy serii autorstwa Winstona Grahama, które dostałam od Wydawnictwa Czarna Owca. Historia Poldarków jest niezwykle przyjemną lekturą!


Chłopaka z innej bajkiUwięzionePod presjąDzikie serca Fatalną listę otrzymałam od Wydawnictwa Feeria. Zachęcam do lektury recenzji tych powieści - propozycje idealne na gorące lato! Akuszera bogów oraz Zakazane życzenie dostałam od Wydawnictwa SQN. Uwielbiam powieść Jessici Khoury - nieco baśniowy klimat idealnie wpływa na całą fabułę. Tysiąc pięter Mleko i miód otrzymałam od Wydawnictwa Otwarte. Propozycje dla fanów Plotkary i wierszy.


Powyższe książki otrzymałam do recenzji od Księgarni Tania Książka. Szczególnie polecam Wam Gniew i świtDwór Mgieł i FuriiMaybe SomedayNaznaczonych śmiercią oraz Królestwo kanciarzy. Nie do końca zaskoczyły mnie Manwhore +1Opowieści z Akademii Nocnych ŁowcówCaraval. Chłopak, który smakował jak północWiktoriaPieśń królowejKrólowie Bourbona oraz Mitologia Nordycka.


Tutaj znajdują się powieści, które dotarły do mnie niedawno i udało mi się je już przeczytać. Nic do stracenia. Wreszcie wolni otrzymałam od Wydawnictwa HarperCollins. Jest to zakończenie historii Anny oraz Ashtona. Przyszłość Violet i Luke'a dostałam od Wydawnictwa Zysk i S-ka. Jessica Sorensen ponownie łamie serca. Piosenki o dziewczynie otrzymałam od Wydawnictwa Feeria - lektura dla fanów zespołów muzycznych. Tysiąc odłamków Ciebie, Wiatrodzieja, Opowieść podręcznej oraz Ms. Manwhore dostałam od Księgarni Tania Książka. Wydawnictwo Czarna Owca przesłało mi do recenzji dwa tomy serii Winstona Grahama, czyli Poldark. Jeremy Poldark i Poldark. Warleggan.


Książki na powyższym zdjęciu mam jeszcze przed sobą. Trzech Muszkieterów, Hrabiego Monte Christo. Część 2 oraz Pustelnię parmeńską otrzymałam od Wydawnictwa MG. Poldark. Czarny księżyc dostałam od Wydawnictwa Czarna Owca. Skłam ze mną i Połówkę żółtego słońca dostałam od Wydawnictwa Zysk i S-ka.


Szlachetne serce dostałam od Wydawnictwa Dreams i jestem w trakcie lektury. Chłopaka, który o mnie walczył otrzymałam od Wydawnictwa HarperCollins. Blisko ciebie dostałam przedpremierowo od Wydawnictwa Feeria. Poldark. Cztery łabędzie otrzymałam od Wydawnictwa Czarna Owca.

Otrzymałam również magazyny obcojęzyczne od Wydawnictwa Colorful Media. Zachęcam wszystkich do przeczytania recenzji - wszystkie znajdziecie w zakładce Languages!

Jakie książki Wy czytaliście?

Weronika Z.

Serwus! Nazywam się Weronika i jestem autorką Paradise with Books. Będzie mi niezmiernie miło Cię tu gościć!

3 komentarze:

  1. Ale Ci zazdroszczę Czerwonych dziewczyn! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam lekturę - wspaniała powieść!

      Usuń
  2. Ładnie to wszystko przedstawiłas. Żadnej z powyższych pozycji nie miałam okazji przeczytać.

    OdpowiedzUsuń