CURRENTLY WATCHING | STYCZEŃ 2017

Nadszedł styczeń, czyli miesiąc planowania i świętowania. W chwilach wolnych od nauki i wpisywania dat do nowego kalendarza, znalazłam czas na oglądanie kolejnych seriali. Które umilają mi czas w tym miesiącu?




FROM DUSK TILL DAWN: THE SERIES

Currently Watching: S01E07

Dwóch braci, Richie oraz Seth Gecko, napadają na bank. W trakcie ucieczki biorą zakładników i natrafiają się na klub pełen wampirów.

Nie byłam na początku do końca przekonana do tej produkcji, ale z każdym odcinkiem robi się coraz bardziej interesująco. Jestem ciekawa dalszych relacji Kate z braćmi Gecko, którzy zaczynają mieć coraz większe kłopoty.
 

BATES MOTEL

Currently Watching: S01E06

Norman wraz z matką przeprowadzają się do starego motelu. Okazuje się, że chłopak ma psychiczne problemy.

Nie mam pojęcia, co mam myśleć o tej produkcji. Bates Motel wyróżnia się na tle innych seriali i jest zdecydowanie jedyny w swoim rodzaju. Jestem ciekawa jak potoczą się losy Normy oraz Normana. Zaczyna być nieco przerażająco...

MR. ROBOT


Currently Watching: S02E04

Elliot wraz z grupą hakerów planuje atak na poszczególne grupy.

Pierwszy sezon Mr. Robot był zaskakujący i widowiskowy. Drugi zapowiada się równie dobrze, choć mam parę uwag dotyczących postaci Elliota i jego przyjaciół. 


Co będziecie oglądać w styczniu?

Prześlij komentarz

0 Komentarze