CURRENTLY WATCHING | GRUDZIEŃ 2016

Grudzień to cudowny miesiąc. Pełen białego puchu, cudownie udekorowanych choinek, rozmów z najbliższymi i oglądania największych filmowych hitów. Pomimo świątecznego szału, znalazłam czas na oglądanie kolejnych odcinków różnorodnych produkcji. Jakie seriale sprawią, że się odstresujecie i na chwilę zapomnicie o czekających na Was obowiązkach? Oto najnowsza lista Currently Watching!




GOSSIP GIRL

Currently Watching: S01E08

Historia opowiada o grupie nastolatków w Nowym Jorku. Rywalizacja, pożądanie, przyjaźń. 

Gossip Girl to jeden z tych seriali, które pochłoną Cię i sprawią, że zapomnisz o całym otaczającym Cię świecie. Uwielbiam tego typu produkcje. Historia Blair i Sereny, dwóch przyjaciółek a jednocześnie rywalek, jest pełna zwrotów akcji. Jak na razie jestem pod wrażeniem. 

SKAM

Currently Watching: S02E08
Historia o grupie nastolatków urodzonych w 1999, chodzących do szkoły Hartvig Nissens. Życie uczniów jest pełne skandali, problemów i marzeń.

Skam to moje serialowe odkrycie roku. Twórcy przedstawili życie nastolatków w tak naturalny sposób, że jestem pod wielkim wrażeniem. Odcinki są krótkie, lecz pochłaniają na tyle, że do wieczora można spokojnie skończyć cały sezon. Jestem bardzo ciekawa, kto będzie głównym bohaterem czwartej serii!

GILMORE GIRLS

 Currently Watching: S01E08

Pełne zawirowań życie dwóch pań Gilmore, czyli dorosłej Lorelai oraz młodej Rory. Nowe przyjaźnie, zauroczenia i współczesne problemy.

Gilmore Girls nabrał ostatnio kultowego znaczenia. Po premierze najnowszego czteroodcinkowego sezonu - A Year in the Life - postanowiłam sprawdzić, czy rzeczywiście warto się za niego zabrać. Po paru godzinach oglądania mogę stwierdzić, że jest to słodki i prawdziwy serial.

MEDICI: MASTERS OF FLORENCE

Currently Watching: S01E02

Historia rodu Medyceuszy.

Po pierwszym odcinku nie jestem jeszcze przekonana do Medici: Masters of Florence. Widzę jednak, że jest to produkcja z ogromnym potencjałem. Mam nadzieję, że kolejne odcinki pokażą, że ten serial zasługuje na uwagę.
I oczywiście już uwielbiam Kosmę. 

Co Wy oglądacie w grudniu?

Weronika Z.

Serwus! Nazywam się Weronika i jestem autorką Paradise with Books. Będzie mi niezmiernie miło Cię tu gościć!

6 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego z tych seriali. Mam na wszystko za mało czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda... Jeśli jednak znajdziesz wolną chwilę to polecam przyjrzeć się im bliżej :)

      Usuń
  2. Ja mam czas tylko na nadrobienie zaległości w PLL ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poddałam się po trzecim sezonie - nie przypadł mi on do gustu. Życzę miłego oglądani! :)

      Usuń
  3. Ja teraz stawiam właśnie na "Kochane kłopoty" - kończę drugi sezon :)

    OdpowiedzUsuń