Ogień za ogień | Jenny Han, Siobhan Vivian

Zemsty ciąg dalszy.


Nikt nie może zapomnieć o tragicznej nocy. Dziewczyny muszą ukrywać, że to one odpowiadają za katastrofę na balu absolwentów. Plan Mary, Kat i Lilli wymknął się spod kontroli, lecz nie dadzą one za wygraną. Mary odkrywa brutalną prawdę o sobie i nikt nie może się o niej dowiedzieć - nawet jej sojuszniczki. Lillia postanawia zagrać na uczuciach swojemu przyjacielowi, który skrzywdził jej koleżankę. Kat postanawia skupić się na swojej przyszłości, lecz wspomaga plany dziewczyn. Czy tym razem zemsta będzie słodka?

Ogień za ogień to drugi tom trylogii autorstwa dwóch popularnych autorek - Jenny Han oraz Siobhan Vivian. Po pełnej wzlotów i upadków lekturze Bólu za ból, postanowiłam dać tej historii jeszcze jedną szansę. Czy tym razem było porywająco?

Ogień za ogień jest napisany lekkim językiem, praktycznie takim samym jak w pierwszym tomie. Tym razem autorki skupiły się jednak bardziej na głównych bohaterkach i ich planach. Już nie traktowały wątku zemsty czy pobocznych postaci po macoszemu - wreszcie mogłam lepiej poznać mieszkańców Wyspy Jar.

Kat jak zwykle była zachwycającą bohaterką, lecz wydaje mi się, że w tym tomie znacznie bardziej wyróżniała się Lillia. Dostała ona trudne zadanie: miała zemścić się w imieniu Mary na swoim koledze. Ten wątek miał mnóstwo zaskakujących zwrotów akcji, nie spodziewałam się niektórych podjętych przez dziewczynę decyzji. Mary również nie była już taką cichą, szarą myszką - widzę, że przechodzi ogromną metamorfozę i w trzecim tomie może zaskoczyć niejednego czytelnika.

Ogień za ogień to bardzo dobra i warta uwagi kontynuacja historii Mary, Kat oraz Lilli. Bohaterki wciągają czytelnika w porywający spisek, który z każdym rozdziałem staje się coraz bardziej interesujący. Jenny Han i Siobhan Vivian bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły i pokazały, że potrafią stworzyć pełną dynamicznych i ciekawych wydarzeń powieść.
Jesteście gotowi wyruszyć na Wyspę Jar?
Uwierzcie mi - zabawa będzie szampańska!

Ocena: 7/10

 Ogień za ogień otrzymałam od Wydawnictwa Feeria. Bardzo dziękuję!
 

Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. Nie czytałam tomu pierwszego, ale tak średnio interesuje mnie ta seria :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem zadowolona z drugiego tomu i już wypatruję trzeciej części :)

    OdpowiedzUsuń